פאולה רוזנברג נגד סמוטריץ': "הבן שלו לא ימות במבצע מיותר"

מגישת הטלוויזיה תקפה באופן ישיר את שר האוצר על רקע האולטימטום שביקש להציב בפני ארגון הטרור חיזבאללה, שכלל איום של כיבוש דרום לבנון על ידי צה"ל • "זה ממילא לא פוגע בך. תזרוק אמירה שצריך לכבוש גם את ירדן", זעמה

פאולה רוזנברג ובצלאל סמוטריץ'. צילום: אריק סולטן, אורן בן חקון

פאולה רוזנברג, שמקפידה לעדכן בעמודיה ברשתות החברתיות באירועים אקטואליים המתרחשים בזמן המלחמה, ביקשה אתמול (ראשון) להתייחס לדבריו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' - שהפציר בראש הממשלה בנימין נתניהו להציב אולטימטום לארגון הטרור חיזבאללה לפיו אם לא יופסק הירי לישראל ולא ייסוגו כוחותיו - צה"ל ייצא למתקפה שתכלול כניסה קרקעית והשתלטות צבאית על אזור דרום לבנון. הדברים של סמוטריץ' עוררו את זעמה של רוזנברג, שהאשימה אותו בכך שהוא מעודד קרב בלי לשלם מחיר אישי.

השינוי המטורף של פאולה רוזנברג (ארכיון)

"זה כמו אלו שמזמינים במסעדה מה שבא להם כי הם ממילא לא משלמים את החשבון", כתבה רוזנברג מעל כותרת חדשותית שציטטה מדבריו של סמוטריץ'. "הבן שלו דחה את השירות הצבאי ולא ימות במבצע מיותר והזוי של כיבוש דרום לבנון. את המשכורת שלו כשר אוצר אף אחד לא יקצץ. הוא לא מפונה מהצפון ולכן האמירה ההזויה הזו לא מסכנת את הבית שלו", טענה.

פאולה רוזנברג, צילום: יהושע יוסף

"אז יאללה, סמוטריץ', זה ממילא לא פוגע בך. תזרוק אמירה שצריך לכבוש גם את סוריה ואת חצי האי סיני ואולי גם את ירדן", כעסה. "איך התרגלנו לאמירות המופרעות האלו, איך?", תהתה בתסכול.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', צילום: אורן בן חקון

בסוף השבוע האחרון פרסמה רוזנברג פוסט טעון שבו שיתפה בתחושותיה הקשות נוכח המחיר הכבד בחיי חיילים שגובה המלחמה הקשה והמתארכת. "אתמול בשיחת טלפון עם חבר שלחו בווטסאפ עדכון על האירוע הנורא, מספר לא נתפס של הרוגים ופצועים. לא הצלחתי לקום או לזוז. הגוף התחיל לרעוד... הזחיחות בה שרים וח"כים מטיפים לאזרחים מסוימים בלבד להילחם בציפורניים ולכבוש את עזה היא משהו שאני לא יכולה להרשות לעצמי לא לדעת".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר