"זה הקושי הכי גדול שלנו": עינב בובליל נפרדת

השבוע תעזוב פליטת הריאליטי את ביתה בחמש השנים האחרונות ותעבור למעונה החדש שבנתה בהשקעה רבה • מה היה לה להגיד לגולשים שסבורים שהיא הקימה אותו משיתופי פעולה?

עינב בובליל. צילום: סהר מלול

עינב בובליל ערכה אתמול (מוצ"ש) סשן של שאלות ותשובות שעסק לא מעט במעבר הקרוב לבית הפרטי החדש שבנתה למשפחתה, אחרי שנים שבהן גרה בשכירות. במהלך הסשן בובליל פתחה את הלב וסיפרה על הקושי הרגשי המתלווה לשינוי הצפוי ולא נרתעה מלענות על שאלות פרטיות וחודרניות.

עינב בובליל ובנותיה בורחות מהטילים (ארכיון)

"איך זה לעזוב את השכונה ולעבור לשכונה חדשה? תתגעגעי?", נשאלה בובליל שהשיבה: "מאוד קשה. אין שכונה כזאת ואין שכנים כאלה, כמו משפחה! זה הקושי הכי גדול שלנו, קשה לי לחשוב בכלל על יום הפרידה. זכיתי בהם לחמש שנים, והם יישארו בליבי לנצח. מודה ומוקירה להם על כל מה שהם היו עבורי ועבור ילדיי. כמובן שנישאר בקשר, בעזרת השם. אבל אלה החיים. פרידות והתחלות חדשות. יהיה בסדר, בעזרת השם. מקווה שהילדות שלי לא ישתטחו פה על הרצפה ביום המעבר", חתמה את תשובתה בקריצה.

עינב בובליל, צילום: קובי בנישו

"מתי אתם עוזבים את הבית?", חיטטו. "בסוף השבוע הקרוב אנחנו מפנים פה את הבית שלנו. שבת אצל אימא שלי ואז לבית החדש בעזרת השם בבריאות, אושר, נחת ושמחה אמן". גם לשאלה אם הבית שאותו עוזבת בובליל הושכר, כוכבת הריאליטי בחרה להשיב: "זה בית בשכירות. וכן, הוא הושכר. הראשון שבא לראות אותו שכר אותו", עדכנה.

עינב בובליל, צילום: מאיה באומל בירגר

השאלה הבאה ביקשה מבובליל להתייחס להטבות שהיא מקבלת כמשפיענית. "מה את עונה לכל המדמיינים שחושבים שבנית את כל הבית בחינם משיתופי פעולה?", שאלו. "וואלה, לא שמעתי על זה עד השאלה שלך. תגידי להם אמן שכל הבית היה בשיתוף פעולה. אין שום דבר בחינם. אני לא מקבלת כלום בחינם. אם אני מקבלת משהו ממישהו זה תמורת פרסום. אני משלמת על זה מע"מ ומיסים וגם הוא. עבודה לכל דבר", הבהירה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר