מרגש: כוכבי "חתונמי" חושפים את שם בנם הבכור

מאי שכטר ומשה יחזקאל, שהכירו בריאליטי השידוכים המצליח, הכניסו את הרך הנולד בטקס הברית, שבמהלכו גילו כיצד החליטו לקרוא לו • שכטר אף שיתפה בסרטון מהאירוע מחמם הלב

משה יחזקאל ומאי שכטר. צילום: ללא קרדיט

שיהיה במזל טוב: מאי שכטר ומשה יחזקאל, שהכירו במהלך צילומי ריאליטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון", הפכו לאחרונה להורים טריים לבן, לו הם קיימו אתמול (רביעי) טקס ברית, במהלכו הם חשפו את שמו של הרך הנולד.

"שמחים, מתרגשים ומאושרים להכניס את בננו הבכור עדי בבריתו של אברהם אבינו", כתבה שכטר בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שם יש לה כמעט 38 אלף עוקבים. היא אף פרסמה סרטון מהאירוע המרגש, שבו נראים השניים מחייכים מקצה אל קצה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Moshe Yehezkel | משה יחזקאל (@mosheyehezkel_)

כעשרה ימים לאחר הלידה, שכטר פרסמה סטורי שבו כתבה שהיא מתקשה להתאפס מאז הביאה לעולם את בנה, מבחינה פיזית ורגשית: "אתם לא רואים, אבל פרילי (השם הזמני שהשניים העניקו לבנם, ע"א) ממש מחייך פה. נכון, יש רגעי הודיה ופרץ של חמלה ואהבה. ויחד עם זאת, מהרגע שהגעתי הביתה הבכי לא מפסיק. יש תחושת עצב ואיבוד שליטה, אולי גם בדידות. יש תחושה שכל חיי מסתכמים בשני השדיים שלי עם תינוק עליהם ושאני לעולם לא אשן יותר".

היא סיכמה את דבריה: "יש תחושות קשות שאני יודעת שלא יהיו לעד, אבל כרגע אני פשוט שמחה שיש לי את עצמי ואת משה להכיר בהכל, לקבל חיבוק ולדעת שזה פשוט לא תמיד ורוד".

מאי ומשה מגיבים לאחר ההחלטה ב"חתונה ממבט ראשון", ב-2022 // כתב: עמי פרידמן, צילום: משה בן שמחון, קשת 12 וגיל הפקות, לירון סער, אביב חופי

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר