טל מורד יצא מעזה ומצהיר: "זו עכשיו המלחמה האמיתית"

הדוגמן והשחקן (וכוכב "הישרדות") ביקש לסכם תקופת שהות כלוחם ברצועת עזה וסיפר על המציאות המורכבת גם עכשיו, כשהוא כבר בביתו • "לבנון מעבר לפינה", אמר בין היתר

טל מורד . צילום: מיכה לובטון

אחרי שפשט את מדי הלוחם מעליו, הדוגמן, השחקן והשורד טל מורד (וגם האקס של מאיה קיי) ביקש אמש (שני) לפתוח את הלב ולחלוק עם עוקביו באינסטגרם בתחושותיו, בימים שבהם הוא מנסה לעשות את המעבר המורכב מלוחם לאזרח, אחרי שהייה ארוכה ברצועת עזה. בטקסט שכתב מתחת לתמונות מתוך בילוי בים המלח עם חבריו לנשק, הוא ביקש לתאר את המציאות שאיתה הוא מתמודד כעת.

מאיה קיי בדוח היומי ברשת 13 מתייחסת לפרידה מטל מורד (ארכיון)

"תשעים יום צו 8, שישים יום בתוך עזה", ציין מורד בפתח דבריו. "חלק מתוכי עדיין בתוך עזה. הייתי שמח לסכם, אבל זו לא המציאות. אחי הקטן טום עדיין נלחם בעזה... לבנון מעבר לפינה וחברים קרובים שלחמו איתי אף פעם לא יחזרו מעזה", כתב בכאב. "הצוות שלי ואני לקחנו לעצמנו יומיים שקטים בים המלח, מנסים לעכל את מה שעברנו. עכשיו המלחמה האמיתית היא החזרה לשגרה, לצד הידיעה שאולי בקרוב נעלה על מדים שוב, בשביל המדינה שלנו", חתם.

טל מורד ומאיה קיי, צילום: שוקה כהן

במהלך חודש דצמבר האחרון כתב מורד לגולשים מעט ממה שעובר עליו בימי הלחימה, כשציין ארבע שנים למותה של אמו. "חמישים יום תמרון בעזה, ארבע שנים לאימא. אני לא יכול לתאר את התחושות במילים, כי זה לא מתעכל לי עדיין. התקופה האחרונה בשבילי היא מכלול של המון מחשבות וחוסר וודאות. לצד זה חשוב לי לציין את גודל השליחות ושאני עושה את הנדרש ממני בלב שלם וברצון עז".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר