נסרין קדרי: "אין לי תורה אחרת ואין לי שפה אחרת"

הזמרת חזרה להופיע על הבמות ולשמח • את קטעי הקישור בין השירים היא ניצלה כדי להכניס את הקהל אל רגעים פרטיים ואינטימיים בביתה • "אני גאה בזה שאני מדליקה נרות חנוכה עם הילד שלי"

נסרין קדרי. צילום: טל עבודי

נסרין קדרי התרגשה וריגשה רבים כשחזרה אל המקום שאליו היא שייכת: אל הבמה. היא שרה ממיטב שיריה בניסיון מדוד לשוב לשגרה המבורכת. בפוסט שהעלתה אמש (ראשון) לעמודה באינסטגרם, היא לא שכחה את החטופים שנשארו מאחור, סיפרה למה כל כך חשוב לה להסביר את המדינה בשעתה הקשה, והכניסה את הקהל אל ביתה כשסיפרה על החינוך היהודי שלו זוכה בנה הבכור ריף.

נסרין על גיור (ארכיון)

"חוזרת לנשום את האוויר של הבמות, אבל הוא לא יהיה נקי עד שכל החטופים יחזרו אלינו בריאים ושלמים", כתבה קדרי מתחת לסרטון מרגש שלה שבו דיברה אל הקהל, ואמרה: "המאבק הזה בין לחיות או לא לחיות, עם המצב הנוכחי שאנחנו נמצאים בו. אני בחרתי לחיות. אתם יודעים למה? כי כל אחד מאיתנו שיושב כאן לא בנה את זה סתם. לא בנה משפחה, לא בנה ילדים, לא בנה תורה ולא במדינת ישראל סתם".

בהמשך התייחסה למאמצי ההסברה שלה. "עוד משהו שתמיד שואלים אותי. 'נסרין, למה את עושה סרטון הסברה על מה שקורה במדינה?'. אני יכולה להגיד לכם שההסברה היחידה שלי הוא שנולדתי בחיפה, נולדתי במדינת ישראל, ואני כל כך גאה. אבל מה שמחזק אותי זה דבר אחד: שאין לי ארץ אחרת ואין לי תורה אחרת ואין לי שפה אחרת".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by נסרין שמיר|Nasreen Kadri (@nasrinkadry)

לקראת סיום העניקה הצצה לשגרת משפחתה ולחינוך היהודי שלו זוכה בנה. "אני גאה בזה שאני מדליקה נרות חנוכה עם הילד שלי, עם ריף, שהוא חובש כיפה והוא שר שירי חנוכה והוא שומע תורה בבית, שומע את מדינת ישראל. אני יכולה להגיד לכם דבר אחד: מה שמחזק את העם הזה זה לא הדגל, זה האנשים שנמצאים פה".

כזכור, נסרין עברה גיור רפורמי לפני מספר שנים, שלא הוכר על ידי הרבנות ומשרד הפנים. באפריל 22 נישאה לרום שמיר, וכחצי שנה לאחר מכן ילדה את בנם המשותף הבכור ריף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר