בני הזוג מ"חתונמי" מציעים את ביתם לקהל הרחב

כוכבי העונה השישית של ריאליטי השידוכים החליטו לעשות מעשה טוב ולהציע את עצמם ואת ביתם לכל אלה שידם אינה משגת או שלא יכולים לקיים את שמחתם המתכוננת לאור המצב הביטחוני • "החלטנו להקיף את עצמנו ברגעים של שמחה"

עינב ורז "חתונמי". צילום: קשת 12

עינב כפיר ורז איתן, שהכירו לראשונה מתחת לחופה בעונה השישית של "חתונה ממבט ראשון", פתחו אמש (שני) ביוזמה מרגשת ומעוררת הערכה כשהציעו את גג ביתם בתל אביב לאירועים משמחים מכל הסוגים. בנוסף, הם הציעו את עזרתם גם בשירותים נלווים כמו אוכל וצילום.

עינב ורז, צילום: מתוך "חתונמי", קשת 12

"אני לא זוכרת עצב כזה. עצב עמוק, תהומי, משתק", כתבה כפיר בפתח דבריה שאליהם צורפה ההזמנה שלה לקיים חגיגות בבית הפרטי המשותף לה ולבן זוגה איתן. "אז לפני שהוא ישתלט על כל הגוף והנשמה, החלטנו להקיף את עצמנו ברגעים של שמחה ולהציע את הגג שלנו", סיפרה לעוקביה באינסטגרם.

"כל מי שצריך מקום לרגע השמח הפרטי שלו, נשמח לארח אתכם אצלנו. אם זה חתונה או כל אירוע אחר. בנוסף למקום, אנחנו יכולים לעזור גם בצילום, מוזיקה, שמלות וסטיילינג, אוכל וכל מה שצריך כדי ליצור כמה רגעים של שמחה. אם יש אנשים שזה רלוונטי להם, נשמח אם תכתבו לנו", חתמה.

בן זוגה רז איתן שיתף את הסטורי והוסיף כמה מילים בנושא: "כל מי שנאלצו לבטל אירוע בכלל המצב – מוזמנים לפנות או להפנות", חתם באימוג'י של לב לבן.

מי שלא נותרה אדישה להצעה המרגשת של בני הזוג הייתה כוכבת "חתונמי" אחרת, נעם כהן, שכזכור השתתפה יחד עם כפיר ואיתן בעונה האחרונה ששודרה. "אין לי מילים שיכולות לתאר את הלב הענק והרחב של האנשים האלה. תודה שאתם בעולם שלנו", פרגנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר