בלב קרוע: אורי נגר סוגר מעגל עם סיפור מצמרר מהטבח

משתתף "האח הגדול" ממשיך בכל הכוח לתרום מזמנו כדי לעשות טוב • אחרי שהתגייס למען חיילי צה"ל, הוא נפגש היום עם ניצולי קיבוץ בארי, שמע סיפורים קשים מנערות וגם סגר מעגל מרגש במיוחד

אורי נגר. צילום: רן יחזקאל

מי שעוקב אחר תכניו של אורי נגר ברשת החברתית אינסטגרם, לא יכול שלא לשים לב בימים אלה להתגייסות המרשימה והקונסיסטנטית שלו להרמת המורל וחיזוק כוחות הביטחון ושורדי הטבח שביצע ארגון הטרור חמאס. היום (ראשון) הוא תיעד בסטורי שלו את המפגשים עם נערות מקיבוץ בארי שאותן ביקר במלון שבו הן שוהות כרגע הרחק מהזוועות, ושמע מהן על האובדן הקשה מנשוא שספגו וגם על הגבורה שהפגינו.

צילום מתוך אינסטגרם

"סבתא נרצחה, אח שלה קיבל גרזן לצוואר", כתב נגר בהתייחסותו לאחת הבנות שאיתן הצטלם. "אבא חטוף", ציין בנוסף את הטרגדיה שפקדה את הנערה השנייה שתועדה עמו באותה תמונה. "מסתובב בים המלח עם מפוני בארי. נקרע הלב מכל סיפור, אבל הילדים גיבורים ומדהימים", שיבח בהתרגשות וצירף אימוג'י של דגל ישראל.

צילום מתוך אינסטגרם

בסטורי נוסף העלה נגר תמונה עם נערה נוספת, כששיתף כי הפעם מדובר בסיפור המשך למפגש שקיים לא מזמן עם אביה של אותה נערה, שאיבד את בנו ואשתו באותה שבת רצחנית. "סגירת מעגל", כתב. "פגשתי את אבא שלה לפני כמה ימים בסורוקה. אלופת העולם הזאת הייתה בממ"ד עם אבא שלה ואיבדה את אח שלה ואימא שלה אחרי שזרקו שלושה רימונים, והיא תוך כדי מעדכנת דרך הטלפון שלה שעושה פני מתה ומכוסה במזוודה. אני אוהב אותך, ומעריץ אותך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר