צופית גרנט במתקפה חריפה: "נתניהו והקבינט המחורבן לא לומדים שום דבר"

מגישת הטלוויזיה התקשה להסתיר את כעסה הגדול נוכח מה שנראה כאוזלת ידה של הממשלה בטיפול במשפחות הנעדרים והחטופים • "חמישה ימים בתוך שואה, ואין ממשלת חירום?"

צופית גרנט נגד הממשלה

צופית גרנט פרסמה היום (רביעי) בחשבונה ברשת החברתית אינסטגרם סרטון שצילמה מתוך ביתה הפרטי, שבו ביקשה לדבר על מצבן של המשפחות שיקיריהן נעדרים או נחטפו על ידי ארגון הטרור חמאס, ונמצאות בימים אלה בחוסר ודאות ולא זוכות ליחס וטיפול ראוי מבחינתה מצד הממסד וחברי הממשלה.

"תגידו, זה נשמע לכם הגיוני שערוצי התקשורת שלנו צריכים להיות מתווכים בין זעקת ההורים שחיים בחוסר וודאות עם הנעדרים והחטופים שלהם ואף גורם בממשלה לא לוקח על זה פיקוד נורמלי?", הזדעקה גרנט. "אני לא מבינה. מי אתה, ביבי נתניהו ומי אתם שם בקבינט המחורבן שלכם שאתם לא לומדים שום דבר מהאירוע הזה?", פנתה ישירות לראש הממשלה וחברי הקואליציה. "אלוהים ישמור", אמרה בתחושת תסכול.

שעות קודם לכן, פרסמה גרנט התייחסות לנאום  שנשא אמש בשעות הערב (שעון ישראל) נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ובה ביקורת נוקבת כלפי חברי הממשלה הנוכחית, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו שעדיין לא הקים ממשלת חירום. "המנהיג המבוגר האחראי שנשלח להגן עלינו", שיבחה את ביידן. "מדינה מיותמת ממנהיגים, תודה על האזרחים והחיילים שמוסרים נפש. אין מה לעשות, חמישה ימים בתוך שואה, ואין ממשלת חירום? מה יש לומר?", כתבה בזעם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר