"זאת השואה הבאה אם לא נתעשת": תסריט הבלהות של כוכב "חתונמי"

שניר שלו, החתן המפורסם שהשתתף בעונה האחרונה של הריאליטי, צילם את רחובותיה השוממים של העיר הגדולה, והזהיר מפני תסריט אפשרי מבחינתו שהטרגדיה הבאה תתרחש במטרופולין השוקק שהפך באחת לכרך שומם

שניר, חתונה ממבט ראשון. צילום: קשת 12

שניר שלו, כוכב העונה השישית של ריאליטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון", ניצל אמש (בלילה שבין יום ראשון לשני) את השעות הקטנות של הלילה כדי להביע את דעתו הנחרצת בכל הקשור לדרך שבה צריכה ישראל לפעול על מנת להבטיח את ביטחונה, להחזיר את כושר ההרתעה, ולהביא לקץ שלטון ארגוני הטרור ברצועת עזה ולבנון. בטקסט שכתב על גבי שני סטוריז שהעלה לחשבונו באינסטגרם הוא תיאר מלחמת אין ברירה, כשציין את המחיר הקשה והכבד מנשוא בחיי אדם שהחברה הישראלית תיאלץ לשלם.

שניר מ"חתונמי", צילום: צילום מסך באדיבות קשת 12


"דיזנגוף פינת בן גוריון. תל אביב, יום ראשון, 8 באוקטובר 2023, 23:04. קיבלנו 'דמו' לאיך תראה השואה הבאה שלנו אם לא נתעשת", הזהיר שלו על רקע סרטון שבו הציג את רחובותיה המפורסמים של תל אביב, שבדרך כלל שוקקי חיים ומלאים בבליינים, שכעת שרויים בדממה כמעט מוחלטת.

בסטורי נוסף שהעלה דקות קצרות לאחר מכן, הוא כתב על גבי תמונה של דגל ישראל תלוי מחוץ לאחד הבתים. "זאת החלטה שלנו, אנחנו ננצח! הגיע תורנו. המחיר שצריך לשלם בשביל לחיות בלי חיזבאללה וחמאס במרחב הוא כבד, אבל בכל יום שעובר המחיר הופך כבד יותר. עושים דבר כזה רק כשאין ברירה, והיום אין ברירה! בצורה שקולה ומתוכננת, זאת צריכה להיות המטרה. באופן מתוכן וייזום", הבהיר כשחתם את דבריו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר