האם נצפתה רוח הרפאים של אוליביה ניוטון ג'ון?

בני משפחתה של הזמרת האהובה וכוכבת "גריז" טוענים כי יקירתם, שהלכה לעולמה בגיל 73, מתגלה לעיניהם ומתקשרת איתם מהעולם הבא

אוליביה ניוטון-ג'ון, ב-2017. צילום: אי.פי.איי.

האם אוליביה ניוטון ג'ון, שנפטרה לפני שנה בגיל 73, מתקשרת עם משפחתה? אם תשאלו את בני משפחתה של הזמרת וכוכבת "גריז" המנוחה, התשובה חיובית.

"גריז" בכיכובם של ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון, צילום: יח"צ

מגזין People האמריקני פרסם אתמול (שלישי) כתבה במלאות שנה למותה של ניוטון ג'ון, שאליה התראיינו קלואי לטנזי (37) - בתה של הכוכבת, וג'ון איסטרלינג (71) - האלמן שלה (ואביה החורג של לטנזי). במהלך הראיון אמרה לטנזי כי היא מאמינה שאימא שלה נוהגת לבקר אותה מהמקום שבו היא נמצאת כעת, ובשביל הסקפטיים שבינינו - יש לבת גם הסברים והוכחות (לכאורה).

אוליביה ניוטון-ג'ון, ב-2018, צילום: איי.פי.

"שבועיים אחרי שהיא נפטרה, הטלפון שלי צילם בטעות תמונה של הכלב שלי, וליד הראש שלו ריחף כדור קטן של אור כחול, בדיוק בצבע הזה", אמרה לטנזי והפנתה את תשומת ליבה של המראיינת לשרשרת עם תליון תרשיש שירשה מניוטון ג'ון. "כבר לפני שנים, כשהיינו צופות יחד בתוכניות טלוויזיה שעוסקות בעל-טבעי, הייתי אומרת לה 'את צריכה להופיע בשבילי' (לאחר מותך), והיא היתה אומרת 'אופיע כאחד מהכדורים המרחפים האלה'", סיכמה הבת.

אבל מתברר שזה לא נגמר כאן, שכן גם איסטרלינג, לטענתו, נתקל באותו כדור כחול מרחף. לפני כחודשיים, כשביקר בפרו כדי לפזר את האפר של אשתו המנוחה במקום שבו הם התארסו, הוא צילם תמונה ו"הכדור הכחול הזה היה ממש בין העיניים שלי", כך לדברי האלמן.

אוליביה ניוטון ג'ון ב-2007, צילום: רויטרס

אנחנו לא כאן בשביל לשפוט, שכן לכל אחד שמורה הזכות להתמודד עם הצער והאובדן כפי שהוא רואה לנכון, אולם גורמים העוסקים בעל-טבעי, כמו למשל האתר Haunted Rooms, מעניקים פרשנות ייחודית לאותם כדורי אור מרחפים שנראים בתמונות לאחר מותו של אדם. לפי האתר, הכדורים הללו עשויים להיות מצבורי אנרגיה שמנסים להעביר מסר כלשהו או מייצגים דבר מה - כמו למשל ישות מהעולם הבא. מצד שני, לפעמים פשוט מדובר בהשתקפות תמימה של אור על עדשת המצלמה, או בסך הכל במצבור אבק שנקלע לפריים - ולאו דווקא ברוח רפאים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר