מדוע הוזמנה ניידת משטרה לביתה של לירון ויצמן?

מנחת "האח הגדול" ביקשה לחגוג עם אהוביה 39 אביבים • אחרי הרבה ריקודים וחגיגות, הגיע רגע הרבה פחות נחמד כששוטרים דפקו על דלת ביתה

לירון ויצמן, צילום: משה בן שמחון

לירון ויצמן חגגה בסוף השבוע האחרון בביתה הפרטי את הכניסה לשנת ה-40 לחייה, וכיאה לכוכבת במעמדה היא עשתה זאת עם לא מעט מפורסמות אחרות, ביניהן רותם סלע, נלי תגר, ויעל גולדמן. בשלל סטוריז נוצצים ושמחים תיעדו החברות הטובות, כל אחת בסטורי שלה, את האוכל המשובח שהוגש, את הריקודים, הצחוקים והשירים. מי שפחות שמח על האירוע היו ככל הנראה השכנים של ויצמן, שנראה שהרעש שבקע מדירתה הטריד את מנוחתם, והם החליטו להזמין לה משטרה.

עוד בטרם החלה המסיבה, העלתה השחקנית רותם סלע סטורי מתוך המעלית בבניין שבו היא מתגוררת שבו כתבה "בדרך, בובה", ותייגה את כלת השמחה. את הסטורי הבא צילמה סלע מתוך ביתה של ויצמן, ותיעדה שלושה משקאות אלכוהוליים שאותם בחרה לשתות. "נתחיל בגם וגם וגם, ומשם נתקדם. אעדכן", הבטיחה לעוקביה. שעה לאחר מכן העלתה סלע תמונה משותפת שלה, של ויצמן ושל יעל גולמן שבה הרעיפה אהבה על חברתה הקרובה. "אהבה שלי בלב", חיבקה. בהמשך הערב סלע המשיכה להנציח רגעים מתוך המסיבה הביתית והעלתה סרטון של נלי תגר כשהיא מפזזת במרץ על רחבת הריקודים.

בשיאו של הערב, נלי תגר הצחיקה את האורחות במופע סטנדאפ על לירון. "הכותרת 'לא מרגישה טוב'", אמרה תגר. "יש מחזה שנקרא 'החולה המדומה' הוא מבוסס על לירון ויצמן", הכריזה בבדיחות. "אין יום, כל יום, היא אומרת 'מאמי, אני לא מרגישה טוב'. אני הבנתי שזה 'זאב זאב'. בהתחלה הייתי הכי נידית, בסוף הבנתי שזה פשוט מצב תודעתי", שיתפה במסקנותיה. "מאמי, אני פולנייה, כפרה", השיבה לה ויצמן מהקהל.

נלי תגר, צילום: דניאל קמינסקי

בחצות, האווירה החיובית התחלפה בתמונה קצת פחות פוטוגנית, כשסלע צילמה את הניידת שהגיעה לביתה של ויצמן, ככל הנראה בעקבות דיווח של אחד השכנים על רעש. "אוקיי, אז אהה נגמר", הודיעה רותם, "היה כיף", הוסיפה בסיום.

בבוקר שלמחרת המסיבה, ויצמן העלתה לחשבונה סדרת סטוריז שבהם ביקשה לפרגן לעוסקים במלאכה, בעלי המקצוע שאותם הזמינה. היא גם התייחסה לתמונה שהעלתה סלע עם הניידת שהוזמנה לביתה, והוסיפה בקריצה: "זה אגב, לא חשפן". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר