אלונה סער נגד הממשלה: "לא נשכח לכם את הפשע הזה"

השחקנית, שהעידה על עצמה כי אינה נוהגת לשתף תכנים פוליטיים של אביה ח"כ ושר המשפטים לשעבר, חרגה ממנהגה ופרסמה דברים שלו נגד הממשלה • בהמשך הוסיפה דברי ביקורת חריפים גם מטעמה

אלונה סער ב"המפקדת", צילום: כאן 11

אלונה סער התקשתה אתמול (רביעי) כמו מפורסמים רבים אחרים להישאר אדישה אל מול הידיעה החדשותית לפיה הקואליציה הפילה את הצעת חוק האיזוק האלקטרוני האמור לספק הגנה לנשים מפני גברים אלימים.

בסדרת סטוריז שהעלתה סער לחשבונה באינסטגרם, המונה עשרות אלפי עוקבים, היא שיתפה מדבריו של אביה ח"כ גדעון סער נגד הממשלה, ולאחר מכן צירפה גם מילים נוקבות משלה.

"אני לא נוהגת לשתף פעילות פוליטית של אבא שלי", כתבה אלונה בפתח דבריה על רקע צילום מסך של ציוץ שכתב אביה, בו סיפר את השתלשלות האירועים מנקודת מבטו, שבסופה נפלה הצעת חוק האזיק האלקטרוני. "הפעם לא יכולתי שלא לשתף, אבל לא כי מדובר באבא, אלא כי מדובר באחיותיי, וגם בי", הסבירה. "הממשלה הזו הוקמה על קדושת 'הביטחון האישי', ובו בזמן מפקירה בגלוי את ביטחון הנשים", טענה.

סער הבת לא הסתפקה רק בדברים הללו, והעלתה לאחר מכן סטורי נוסף, עם מילים תקיפות יותר נגד הממשלה. "מוגי לב, איך תסתכלו לאימהות, לאהובות ולילדות שלכם בעיניים?", שאלה. "אותן נשים שהצביעו נגד, איך תביטו בראי?", תהתה. "לא נשכח לכם את הפשע הזה", הבטיחה. "כולי תקווה שהוא יהדהד בראשכם כשתנסו להירדם. לא הכל זה הורדת ידיים!", רמזה ליחסי הכוחות בין הקואליציה לאופוזיציה. "יש פה חיים על הכף!", הוסיפה לבסוף בכעס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר