גל גברעם עשתה עוד צעד משמעותי בקריירת הדוגמנות שלה כשהצטלמה אתמול (רביעי) למותג חנויות יהלומי המעבדה הראשון מסוגו בעולם "X LAB DIAMONDS". גברעם מחליפה את מיכל אנסקי, ששימשה כפרזנטורית של המותג בשנה החולפת בקמפיין שעלותו מוערכת בחמש מאות אלף שקלים.
הרשת "X LAB DIAMONDS", שמונה ארבעה סניפים בישראל, מייצרת תכשיטים בהליך אקולוגי שמפחית את הפגיעה בסביבה. ל"ישראל היום" נודע כי גברעם תגרוף לכיסה סכום נאה של 200 אלף שקלים עבור ההשתתפות בקמפיין. עוד נודע כי גברעם החליטה להיפרד מסוכנות הדוגמניות של אלינור שחר, על מנת לקדם את קריירת המשחק שלה. הקמפיין המדובר הוא הראשון של גברעם אחרי עזיבתה את הסוכנות.
בחברה הסבירו את הבחירה בגל ואמרו: "אנו נרגשים לשתף פעולה עמה, היא מגיעה אלינו אחרי עשייה רבה, והערכים שלה תואמים לערכי המותג שאנחנו מקדמים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו