"מכרת את החיים של האבא של הילד שלך בשביל עוד 15 דקות תהילה": בן-אל תבורי מגיב נגד אורטל עמר

הזמר, שפורסמו הקלטות שבהן הוא מודיע שאינו רוצה קשר עם בנו, מפנה אצבע מאשימה כלפי האמא של בנם המשותף • "למה לפגוע בילד שלך, באוכל שלו ובעתיד שלו?" • הכוכב נעדר מצילומי התוכנית "זמר במסכה" • כמו כן, חברת שטראוס מסרה כי היא בוחנת את המשך העבודה איתו

בן-אל תבורי ואורטל עמר, צילום: משה נחומוביץ', קוקו

סערת ההקלטות של בן-אל תבורי נמשכת: אחרי שנחשפו כאן לראשונה בשבוע שעבר הקלטות ובהן הודיע הזמר שהוא אינו מעוניין לראות את בנו, הוא מגיב ומפנה אצבע מאשימה כלפי אורטל עמר, האמא של בנם המשותף.

״עוד יום עובר ואני עדיין יושב עם עצמי וחושב איך אישה שקיבלה כל כך הרבה, יורקת לבאר שהיא שותה ממנה. איך אמא שטוענת שהיא דואגת לילד שלה עושה דבר כזה נבזי. נכון, אמרתי מילים קשות ואני מצטער עליהן. בסופו של יום אנחנו בני אדם וקל מאוד להביא בן אדם אל הקצה, במיוחד שאתה מכיר אותו טוב״, הוא כתב באינסטגרם שלו. 

הסטורי של בן-אל, צילום: מתוך האינסטגרם של בן-אל תבורי

״אבל השאלה שכל יום עוברת לי בראש היא למה עשית את זה? למה השיימינג? מה זה הוסיף לך? עוד קמפיין? למה להרוס לבן אדם שהעניק לך הכל את החיים, את הנשמה ואת העולם. למה לפגוע בילד שלך, באוכל שלו ובעתיד שלו? למה להוציא דברים אישיים לתקשורת כל פעם מחדש? במה זה מועיל לשתף את כל עם ישראל? הוסיף לך עוד קצת עוקבים? חבל שמכרת את החיים של האבא של הילד שלך בשביל עוד 15 דקות תהילה שייגמרו בקרוב״, כך חתם הזמר.

נסע להירגע באילת: בן-אל תבורי, צילום: משה נחומוביץ

כזכור, לאחר פרסום ההקלטה, בן-אל נעדר מצילומי התוכנית "זמר במסכה". כמו כן, חברת שטראוס מסרה כי היא בוחנת את המשך העבודה איתו. את סוף השבוע האחרון בילה הזמר בעיר אילת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר