להזמין מהדיוטי פרי - שעות לפני הטיסה

חנות ג'יימס ריצ'רדסון, הנמצאת בנמל התעופה בן גוריון, מאפשרת מעתה הזמנת מוצרים עד ארבע שעות לפני הטיסה

חנות ג'יימס ריצ'רדסון בשדה התעופה // צילום: איציק בירן

חנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מאפשרת מעתה הזמנת מוצרים באתר האינטרנט עד ארבע שעות לפני הטיסה במסגרת שירות הזמנה מראש. הזמנת המוצרים מתבצעת באתר, כאשר התשלום עבור המוצרים אשר הוזמנו מתבצע בחנות עצמה ביום הטיסה בקופה ייעודית, בכפוף להצגת כרטיס עליה למטוס ודרכון בתוקף של מבצע ההזמנה. 

לדברי עדי מזרחי שרקון, מנהלת שיווק ג'יימס ריצ'רדסון "התחלנו את שירות ההזמנה מראש עם הזמנה עד 24 שעות לפני הטיסה, הורדנו ל-12 שעות וכעת אנחנו מאפשרים לטסים לחו"ל להיות בדרך לשדה תעופה ולהתחיל להזמין את המוצרים ישירות לדיוטי פרי עד ארבע שעות לפני הטיסה. מה שמעניין הוא שבהתחלה חשבנו ליישר קו עם המגמות הצרכניות ועם מגמת הקנייה באונליין, אך ראינו שהלקוחות לא באמת מותרים על הקנייה בדיוטי פרי".

מבחינת האפשרויות שעומדות בפני הלקוחות, הם יכולים לבחור אם לקחת את המוצרים איתם באותו רגע בחנות או לאסוף את המוצרים כשהם חוזרים לישראל. בכל מקרה הם צריכים להגיע לדיוטי פרי לקופות המהירות ולבצע את ההזמנה בפועל . 

באופן טבעי רבים צפויים לעבור בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בחג הפסח הקרוב. לדברי מזרחי שרקון "בחג הפסח צפויה עלייה של 8-10 אחוזים במספר המבקרים לעומת שנה שעברה.  הצפי של רשות שדות התעופה הוא ל-835 אלף איש, מתוכם כ-600 אלף ישראלים.  

מנסים להתחרות בחנויות המקוונות (למצולמים אין קשר לכתבה). חנות ג'יימס ריצ'רדסון // צילום ארכיון: משה שי

המחלקות המובילות הן בישום ואלכוהול. בתחום הבישום אנחנו רואים טרנד שהתחיל שנה שעברה וזה הולך ומתחזק. מותגי הנישה מתחזקים על חשבון מותגי היוקרה. אם פעם ראינו בחמישייה הפותחת את דיור והרמס, היום הבושם לגברים הנמכר ביותר הוא קריד אוונטוס שזה בושם נישה. זה לא מותג יוקרה שעומד מאחוריו מותג על . זה שינוי שעובר על הצרכנים והוא העדפה של ריחות יותר ייחודיים. בעשיריה שלנו של בשמים לנשים ולגברים יש ארבעה בשמי נישה.  בתחום הבישום אנחנו רואים את מגמת הפרסונליזציה גם במותגים הבינלאומיים וגם בנישה. אנחנו עושים בבשמים מסוימים חריטה של שמות או הקדשות אישיות על גבי הבקבוקים.

בתחום האלכוהול גם מגמת הנישה מתחזקת. בעבר הביקוש בנישה היה לויסקי אסייתי. עכשיו יש ביקוש  לנישה ישראלית. נפתחות מזקקות בוטיק ישראליות שהופכות להיות יותר פופולאריות. עדיין, עיקר המכירות הוא של ויסקי ווודקה. גם מגוון הטעמים גדל כדוגמת ג'ין בטעמים. הג'ין  הכי נמכר כעת הוא ג'ין ורוד בטעם תות ויש גם ביקוש לויסקי בטעם מייפל וקרמל. 

מבחינת השוקולדים, ה-M&M הכחול עדיין הכי אהוב על הישראלים. ישנה גם התפתחות של שוקולד מריר. הדיוטי פרי מתמודד היום עם תחרות רבה כולל מאתרים שונים. על כך אומרת מנהלת השיווק: "זה משפיע לטובה הצרכן היום הוא צרכן רב ערוצי. יש לנו באתר הרבה מידע על המוצרים ועל המחירים. כמעט 50% מהקהל שלנו נכנס לאתר שלנו לפני שהוא נכנס לחנות. הפכנו איום להזדמנות כי אנחנו פועלים נכון מבחינה דיגיטלית. המחירים שקופים ולכן קל לקבל החלטות. בנוסף, הצרכנים מעדיפים לרכוש  היכן שהם מקבלים חווית קנייה ובמרבית המקרים המחירים טובים לעומת בעולם. בנוסף, אנחנו מציעים מגוון ענק של מותגים שניתן לראות ולהריח אותם".

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר