חברת הביטוח הדיגיטלית "נקסט אינשורנס" הודיעה היום (רביעי) על גיוס של 250 מיליון דולר בסבב מימון רביעי בהובלת קפיטל G, קרן הצמיחה העצמאית של גוגל ובהשתתפות FinTLV, קרן הון המתמחה בטכנולוגיית הביטוח, והמשקיעה הקיימת Munich RE.
סבב הגיוס הנוכחי מגיע שנה לאחר שהחברה השלימה סבב גיוס של 250 מיליון דולר נוספים, כשעד כה היא הצליחה לגייס סכום כולל של 631 מיליון דולר במימון הון. לאחרונה נחשף ב"בלומברג" כי ההשקעה בחברה תעמוד על סכום של 2.2 מיליארד דולר.
בשנה האחרונה הגדילה החברה, לה יש מעל ל-100 אלף לקוחות ושהוקמה בשנת 2016, להגדיל את הכנסותיה ממכירת פרמיות ביטוח ב-133% ביחס לשנה הקודמת, כשלאחרונה היא אף רשמה שיא של מכירת פרמיות בסך 750 אלף דולר ליום אחד – עלייה של פי 75 בשלוש שנים. בנוסף, בשנה שעברה היא הגדילה בחצי את מספר העובדים בה ל-350 איש, 150 מתוכם בישראל. "נקסט אינשורנס" מתכוונת לגייס 200 עובדים נוספים ב-18 החודשים הקרובים.
סאמירן דאס, שותף בקפיטל G שהובילה את סבב המימון ושיצטרף למועצת המנהלים של חברת הביטוח, המבטחת עסקים קטנים בארצות הברית, אמר כי זו "עושה מודרניזציה של ביטוח לבעלי עסקים קטנים – יוצרת תהליך ביטוחי מותאם, מהיר ופשוט. אנו מאמינים שיש כאן הזדמנות לשימוש בטכנולוגיה בכדי להביא לשינוי בחוויית הביטוח לעסקים קטנים בארצות הברית ולבנות חברה שתהיה מובילת שוק. יש לנו את הצוות הנכון ואת היכולות להגשים חזון זה, והיא בדרך לעשות זאת".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו