לאחר הסערה שהתחוללה בעקבות דרישת "הוט" מדיירים שהתגוררו בבניין בחולון שקרס בשבוע שעבר להחזיר לה את הציוד שלה שהיה ברשותם אחרת יאלצו לשלם עליו, החברה הודיעה היום (שלישי) כי תעניק פיצוי לאותם דיירים.
כזכור, הבניין קרס בשבוע שעבר לאחר ש-16 המשפחות שגרו בו פונו בעקבות הודעה על הסכנה שנשקפת ממנו בשל רעש של פיצוץ שנשמע ממנו. כמה מדיירי הבניין, לצד דיירים מבניינים סמוכים שפונו מחשש להתמוטטות, ביקשו להתנתק מהחברה, אך נציגיה דרשו מהם להשיב בתמורה את הציוד שברשותם, כדוגמת ממירי טלוויזיה.
רק בעקבות פנייה לכלי תקשורת, פנתה החברה לדיירים מהבניין שקרס וציינה כי לא תדרוש מהם תשלום על הציוד שהיה ברשותם בגין התקופה הרלוונטית מאז הקריסה.
תיעוד קריסת הבניין בחולון😮👇 pic.twitter.com/cgGSMX0i90
— Real News IL (@RealNewsIL) September 12, 2021
החברה מסרה כי תעניק לדיירים שהתפנו לצרוך ללא תשלום את תכני הטלוויזיה שלה ללא הגבלה, באמצעות חבילת סלולר חינם. עוד נמסר כי בחברה האזינו להקלטות כל השיחות שהגיעו למוקדי השירות שלה מדיירי הבניינים שפונו, ומהן עלה כי "מדובר בקצר מתמשך בתקשורת, ועל כך אנו לוקחים אחריות ומתנצלים. בחלק מהשיחות, נציגי השירות לא הבינו שגם דיירים שהבניין שלהם לא קרס, חייבים היו להתפנות מדירותיהם. ברור לכל שאין ולא הייתה כוונה להוט לחייב שום לקוח שאינו מסוגל לגור בביתו, לא על השירות ולא על הציוד. אם הובן אחרת, אנו מתנצלים ולוקחים אחריות".
עוד הוסיפו כי "לקוחות הוט בחולון, או בערים אחרות בארץ, שנאלצים להתפנות מבתיהם בשל הוראות הרשויות, יוכלו להמשיך ולצרוך תכנים של הוט ללא תשלום עד שישובו לבתיהם באמצעות אפליקציית next של הוט במכשיר הסלולר שלהם. בנוסף, הם יקבלו מנוי חינם להוט מובייל, כדי שיוכלו לצרוך את התוכן בסלולר ללא הגבלה".