הטעיות לעולם חוזרות? המועצה הישראלית לצרכנות הקימה יחידה שתפעל למניעת הטעיות בפרסום, במטרה לקדם , במטרה לקדם פרסום ושיווק הוגנים, שיספקו לצרכנים את המידע הנדרש להם בנושא הפרסום.
היחידה תסרוק את הפרסומים בערוצים השונים, ותבדוק אם יש בהם חשש להטעיית הציבור. במידה והמועצה תגיע למסקנה כי דבר הפרסום הנבדק מטעה לכאורה, היא תפנה במכתב אזהרה למפרסם, תוך מתן ייעוץ והכוון כיצד באפשרותו לתקן את המחדל בפרסום ולמנוע אותה הטעיה. במידה והמועצה לא תקבל תגובה מספקת, או שהפרסום לא יתוקן באופן הנדרש למניעת אותה הטעיה, תשקול המועצה נקיטת הליכים משפטיים כנגד בית העסק המפרסם.
במועצה מקווים כי המפרסמים מתכוונים לנהוג בשקיפות ונכונות המידע הנמסר לצרכנים בפרסומים השיווקיים היוצאים מתחת ידיהם, ולמנוע בכל דרך אפשרית הטעיית לקוחותיהם. "פרסום הוגן ואינו מטעה נועד ללכוד עיני הצרכן, במטרה לייצר בו עניין במוצר או השירות המשווקים ובבית העסק המפרסם, ועל כן מהווה הוא פרסום לגיטימי, בעוד פרסום מטעה נועד להוות מלכודת להפיל את הצרכן בה", ציינו במועצה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו