הו שאנז אליזה: המוצרים שיגרמו לך להרגיש כמו אמילי בפריז

קולקציית טיפוח לגוף מבטיחה ניחוחות רעננים ומשמחים גם בסתיו • וגם: מעבד מזון קומפקטי וחזק, סדרת טיפוח לשיער פגום ובשמי רולר בריחות מטריפים • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

חדש על המדף. צילום: יח"צ

גם לשיער בררן

סדרת טיפוח השיער החדשה לשיער פגום ויבש של JUL, מבית גדעון קוסמטיקס, חוזרת למדפים עם שינוי פורמולה, וכוללת שמפו, מסכה, קרם לחות וסרום. סדרת ריפייר התחדשה בחומצה היאלורונית ובשמן המפ, שהצטרפו לחמאת השיאה מהפורמולה הקודמת. בדקנו על שיער יבש, מוחלק ובעל גוונים: לסדרה יש ריח נעים במיוחד - נושא שמשום מה נשכח בסדרות טיפוליות רבות, והיא הותירה את השיער הבררן שלנו רך, ריחני ונעים אחרי השימוש.

טווח מחירים: 90 עד 139 שקלים

סדרת טיפוח לשיער של JUL, צילום: יח"צ

קיץ פריזאי

The Little Marvels of Paris, הקולקציה החדשה של SABON בהשראת פריז, כוללת שמן רחצה, פילינג גוף, חלב גוף, קרם ג'ל, קרם ידיים, מפיץ ריח ואו דה סבון - ספריי מרוכז יותר מתרסיס גוף וקליל יותר מבושם, המשלב תערובת טוניק של אשכולית, גרידת לימון ותפוז עם ענבי שועל, ובעל תווי מושק עדינים. לכל המוצרים יש ריח רענן, הדרי ופרחוני משמח, עם תמצית פרח הלינדן. אהבנו בעיקר את האו דה סבון, את ג'ל הגוף ואת מפיץ הריח - אבל כל הקולקציה פרשית, קיצית ומרעננת, עם ריח Sunny Cocktail מעורר.

טווח מחירים: 29 עד 199 שקלים

קולקציה פריזאית של סבון, צילום: יח"צ

לבנדר לנשמה

הבושם החדש בקולקציית בושמי היוקרה של Courrèges, בשם L'Eau Pâle, מורכב מתווי ריח רעננים עם זקק שרף של בנזואין, ניחוח לימון ורמז לבנדר. את הלבנדר מתחילים להרגיש קצת יותר בהמשך - הניחוח הראשוני הוא לימוני פרשי ושמח, שמאחד בליבו ארומה עצית הודות לתווי הג'ינג'ר מזן קוסטוס. בהמשך, כאמור, מתפתח הלבנדר הפרחוני, שמתאחד נהדר עם הווניל, ונוצר שילוב עדין ונעים שחיבבנו במיוחד.

מחיר: 585 שקלים ל־100 מ"ל, להשיג במשביר

בושם לבנדר של Courrèges, צילום: קוראז'

מצב ריח טוב

מותג הרוקחות הטבעית VOS משיק ליין בשמים ארומתרפיים המבוסס על תמציות מזוקקות של בושם טבעי, שאמורים להשפיע על מצב הרוח. התמציות מגיעות ממפעל בפריז המפיק עבור החברה מיצויים מפרחים, מפירות, מתבלינים ועוד, שמשולבים עם שמנים ושמגיעים בצורת רולר. בין הניחוחות: פודרת מי ורדים, קונפיטורת הדרים ושקד וקוקוס. אהבנו את קונפיטורת ההדרים בניחוח הלימוני והפרשי, אך התמכרנו לריח השקד והקוקוס - מתקתק, עצי, צמחי ומיוחד, ובהחלט עשה לנו מצב רוח טוב.

מחיר: 88 שקלים ל־10 מ"ל, להשיג באתר voscosmetics.com

בשמים ארומותרפיים של חברת VOS, צילום: יח"צ

אץ קוצץ

מעבד המזון הקומפקטי של Kenwood ביבוא חברת ברימאג שוקל פחות מ־2 ק"ג, ויש בו אופציה לקצוץ לתוך מכל המעבד או לקערה חיצונית. הוא בעל מהירות אחת או פולסים ושלוש צורות חיתוך, באמצעות להב או דיסק שניתן לשימוש בשני צדדיו.

בדקנו: הלהב יצר לנו עיסה (מעולה לקציצות, ולדברי החברה גם לבצק), והדיסק חתך בצד אחד פרוסות ירקות ובצד השני פסי ירקות קצרים. המוצר קומפקטי ומינימלי, ועושה בדיוק את מה שצריך - בלי להסתבך עם מבחר מבלבל של סכינים ואופציות, אף על פי שהיינו שמחים גם לקיצוץ קוביות ליצירת סלט ישראלי.

מחיר: 399 שקלים

מעבר מזון קומפקטי של קנווד, צילום: יח"צ

קיט של קיץ

עדה לזורגן מוציאה את סאמר דרים קיט, שמכיל טיפות משזפות, קרם הגנה באריזה אישית עם SPF50 וסטיק שימר בעל פורמולה להזנת העור למראה זוהר. בדקנו: אחרי שני סבבים של הטיפות על הפנים קיבלנו שיזוף מינימלי, כמעט לא מורגש ועדין מאוד. נסיין שזוף ניסה כמות כפולה, ולדבריו לא ראה שינוי. קרם ההגנה נוח לשימוש, נמרח בקלות ואינו דביק או שומני, ואילו הסטיק מותיר גוון שימרי טבעי ומנצנץ שאהבנו מאוד.

מחיר הקיט: 313 שקלים

סאמר קיט של עדה לזורגן, צילום: אלכס גבלב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר