לרגל הוונלטיין משיקה חברת GIGI מארז לחות לטיפוח עור הפנים, העיניים והשפתיים, וכוללת
פטנט חדש, המכיל קומפלקס של חומצות היאלורוניות המסייע להחדרת לחות לעור למראה חלק. המארז, 3D HYALU FILL, מעוצב יפה, ויש בו קרם שפתיים בטעם וריח של תות, שמעניק לחות לשפתיים יבשות, נעים וגם טעים, בוסטר במרקם סמיך שנותן מראה מעט פריימרי וחלק לעור וקרם עיניים להענקת לחות וצמצום מראה הקמטים - בעקבות החומצה ההיאלורונית. בחברה מתחייבים שתוך 28 ימים כבר ניתן לראות שינוי במרקם העור.
מחיר: 699 שקלים למארז
רולדין יוצאים עם קולקציה מתוקה ברוח יום האהבה, ותוכלו למצוא בה מגוון מאכלים מתוקים, ביניהם עוגת מון שרי: שכבות מוס שוקולד מריר וביסקוויט שוקולד, בציפוי גלאסז' של דובדבני אמרנה (65 שקלים), ועוגת סוויט ברי: קריספי שוקולד לבן, מרנג אגוזי לוז, קרמו פטל ורדים, מוס מסקרפונה ושונטי שוקולד לבן (85 שקלים).
רשת מקס ברנר משיקה קולקציית מארזי שי רומנטיים לאוהבים לכבוד הוולנטיין, במגוון עיצובים ומחירים, הכוללים את מוצרי השוקולד וגם מוצרי הטיפוח של הרשת. בין המוצרים: כדורי דגנים עטופים בשוקולד מריר, קרם נוגט ואבקת קקאו, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני, קוביות שוקולד חלב ממולאות בחמאת בוטנים ובשברי בוטנים קלויים, שוקולד לבן ממולא בקרם נוגט ומגולגל בשברי פיסטוקים קלויים, ליקר שוקולד ומוצרי הטיפוח של החברה.
טווח מחירים: 86-438 שקלים
מותג היוגורטים Muller מצרף לסדרת Froop שני טעמים חדשים: תות בנגיעות ג'ינג'ר ולימון בנגיעות ג'ינגר. הטעמים מגיעים במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל, ויצטרפו לשאר טעמי הסדרה: תות, אפרסק פסיפלורה, פירות יער, לימון, קוקוס, אננס ומנגו. אנחנו אהבנו במיוחד את קציפת הלימון בנגיעות ג'ינג'ר, למרות שאנחנו לא חובבים ג'ינג'ר בפנים עצמו - הוא כמעט שאינו מורגש, ברמיזה בלבד, שמוסיפה עקצוץ נעים לחוויית הטעם.
טווח מחירים: 4-7 שקלים ל-150 גרם
תנובה מרחיבה את קטגוריית תזונת הספורטאים, ומוציאה משקה יוגורט GO בקרטון המכיל חצי ליטר, עם 42 גרם חלבון ו-0.5% שומן. כוס משקה (200 מ"ל) מכילה 106 קלוריות. המשקה החדש מכיל BCAA - חומצות אמינו חיוניות, המגבירות את אפקטיביות האימון. המשקאות מגיעים בשני טעמים: בננה קרמל ואפרסק פסיפלורה, שמזכירים מאוד את היוגורטים בטעמים האלה.
מחיר: 13 שקלים לאריזת חצי ליטר
פומפדור בהשקה בלעדית לשוק הישראלי: חליטת נענע עם 100% רכיבים טבעיים, ללא קפאין וללא חומרי טעם וריח. לדברי החברה, ההשקה נולדה מתוך הצורך לתת מענה מקומי, שעל פי מחקר מקיף בקרב צרכני קטגוריית התה, שנעשה על ידי החברה הפועלת בישראל, הנענע הוא הטעם המועדף והנצרך ביותר על ידי הצרכן הישראלי. החליטה כוללת 90% נענע ו-10% מנטה.
מחיר: 16 שקלים למארז עם 20 שקיקים
טעם חדש לפריגת: דיאט תפוחים, שיושק במהדורה מיוחדת במשך שלושת חודשי החורף, ומצטרף לטעם דיאט אשכוליות הקיים. סדרת הדיאט מכילה בין 10 ל-15 אחוזי פרי, כל טעמי הדיאט מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים ובקבוקי הסדרה נושאים את מדבקות תו אייל - תו האגודה הישראלית לסוכרת.
טווח מחירים: 6-9.10 שקלים