טעמנו את הלהיט החדש של סבן אילבן: לא, זו לא נקניקייה

קרם פנים חדש שמעלה את רמת החמצן בעור, מוצרי טיפוח לזקן ולגילוח, קולקציית מזוודות עם משקל ועוד • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • חדש על המדף

המבורגר בצורת נקניקייה של סבן אילבן. צילום: יחסי ציבור

בורגר עם טוויסט

סבן אילבן משיקה להיט חדש: המבורגר מ-100% בשר - בצורת נקניקייה. הבורגר בייט מוגש בלחמנייה עם איולי צ'יפוטלה ואיולי קאריבי, וכמו המאכלים האחרים של הרשת, גם הוא יהיה ניתן להרכבה עצמית, עם תוספות שהצרכן בוחר.

הבורגר בייט החדש של סבן אילבן

גם כשטעמנו בעצימת עיניים, לבורגר היה טעם של נקניקייה עם טוויסט – וזו היתה החוויה של כל מי שטעם. מנגד, כולם זיהו שלא מדובר בנקניקיה רגילה אלא בכזו טעם בשרי משובח, ואהבו את הטעם - ואף זרקו לאוויר מילים כמו "ליגה" ו"פיצוץ".

מחיר: 26 שקלים לבורגר בייט

המבורגר בצורת נקניקייה של סבן אילבן, צילום: יחסי ציבור

מזהים את הקול

המשביר משיקים את קולקציית המזוודות של המותג הניו-יורקי KENNETH COLE NEW YORK. בקולקציה יש דגמים קשיחים ודגמים מבד. אנחנו סקרנו מזוודה קשיחה העשויה מ-100% פוליקרבונט, בעלת גלגלי סיליקון כפולים ומשקל מובנה בידית המזוודה.

המזוודות מגיעות בשלושה גדלים, ואנחנו בדקנו את הגדולה ביותר – 28 אינץ', שהגיעה בצבע צהוב ויפה עם שם המותג על החזית באותיות שחורות גדולות. זו מזוודה שמיועדת לנסיעות ארוכות יותר, כי היא מכילה בתוכה כמות אינסופית של מקום. היא קלה להזזה ולגרירה, אך כצפוי - היא חזרה עם סימנים לאחר שתי טיסות.

גולת הכותרת: המשקל התגלה כשימושי במיוחד, אם כי הראה קילו פחות מהמשקל בשדה תעופה. הבונוס: זיהינו אותה בשניות בגלל הצבע והנראות.

מחיר: 1,000 שקלים, כעת בהנחה של 50%

מזוודה של Kenneth Cole New York, צילום: יחסי ציבור

זקוקים לחמצן

דרמלוג'יקה מציגה שני מוצרים חדשים: קרם לחות ופילינג. פיטו נייצ'ר אוקסיג'ן קרם נועד להעלאת רמות החמצן בעור, למיצוק ולהחייאה, ובין הרכיבים - צמח המשגשג בסביבה דלת חמצן, ושמסייע לעור לספוג חמצן מהאוויר בצורה טובה יותר. לפילינג החומצות ליקוויד פילפולינט, לכיווץ הנקבוביות, להפחתת מראה הקמטים ולשיפור גוון העור מבלי לגרום לייבוש או לגירוי יתר, יש פורמולה המתאימה לשימוש בקיץ.

התחלנו שימוש קבוע בקרם ופעמיים בשבוע בפילינג, שהפכו לכמעט מדי ערב. הפילינג מעקצץ בקלילות מדי פעם אך הוא עדין, מותיר את העור רך ומעניק לו גוון אחיד יותר. הקרם מעניק לחות ומחיה את עור הפנים, ובשימוש של כחודש ממש ראינו תוצאות – העור היה נראה טוב יותר, בריא, חלק ונעים, מה שגרם לנו גם להפחית במייקאפ.

מחיר: פילינג – 324 שקלים, קרם – 619 שקלים

מוצרי טיפול של דרמלוג'יקה, צילום: יחסי ציבור

גברים מטפחים

מותג טיפוח הפנים, השיער והזקן האיטלקי DEPOT מובא לישראל בידי ג. קוסמטיקס, ומציע מגוון מוצרים - שביניהם קרם סבון לגילוח, קרם לחות לאחר הגילוח ושמפו לטיפוח הזקן. לקרם הסבון יש פורמולה עדינה שמכילה שמן שקדים וקוקוס, וקרם הלחות מכיל קולגן.

הסבון דחוס, ונדרשת כמות מים גדולה כדי להפוך אותו לרך. הגילוח עבר בקלות ובתחושה מרעננת, והפנים נותרו חלקות וללא אדמומיות. קרם הלחות היה אהוב במיוחד, נספג בקלות והותיר ריח נהדר, שהוביל לוויתור על אפטרשייב. לשמפו לזקן יש ריח מנטה נעים שמספק אפקט מקרר לעור ושמרגיש טוב בזמן החפיפה, אך חייבים להשתמש אחריו במוצר מרכך משלים, שכן הוא מותיר את שיער הזקן יבש למדי.

מחירים: 139-99 שקלים, להשיג באתר ג. קוסמטיקס ובמספרות נבחרות

מוצרי טיפוח לפנים לגברים של R Depot, צילום: יחסי ציבור

הסוואה והגנה באחד

אהבנו שהמייקאפ REVITALITY החדש של ג'ייד הגיע עם מקדם הגנה 50 SPF, שחסך לנו מריחה של שכבה נוספת בבוקר, ותמיד אנחנו אוהבות שמצורפת למייקאפ שלנו גם משאבה. הוא כולל רכיבים להגברת הלחות, להצערת העור ולשיפור מרקמו.

אף שהתכשיר מיועד לעור רגיל עד יבש, לא הרגשנו שמנוניות מיותרת או כבדות. המרקם לא היה סמיך מדי, נמרח בקלות והסתיר את רוב הפיגמנטציה והנמשים. הוא החזיק מעמד על הפנים כחצי יום תוך שמירה על הלחות, אך לאחר מכן החל להימחק ולהיטשטש. לא הרגשנו שינוי בקמטוטים או במרקם העור, וגם היה לנו קצת חבל שיש לו רק מעט גוונים, שהבהיר מביניהם פחות מיועד לבהירות.

מחיר: 159 שקלים ל-30 מ"ל

המייקאפ Revitality של ג'ייד, צילום: יח"צ ג'ייד

ריח של מלאך

30 שנה אחרי השקתו של הבושם ANGEL, מותג הבישום MUGLER מוציא ניחוח חדש ל-2023, הנושא את השם ANGEL ELIXIR. האנג'ל הוותיק והידוע הוא כמו כוסברה: או שמאוד אוהבים - או שלא סובלים. בניגוד אליו, הניחוח החדש יהפוך כנראה לקונצנזוס.

גם הפעם הבקבוק הוא בצורת כוכב, אך במקום הריח האבקתי והמתקתק הוותיק, בוקע מהבקבוק ניחוח נשי, חושני, יוקרתי ומעט בלתי צפוי. הארומה הפיקנטית והניגודית משלבת באלגנטיות בין פלפל ורוד, יסמין, פריחת תפוז ווניל בורבון לבין אלגום בעל חותמת ריח עצית, שילוב שמספק תחושת עכשוויות ועוצמה נשית מודרנית. הניחוח נוכח על הגוף למשך שעות ארוכות.

מחיר: 589 שקלים ל-100 מ"ל

בושם של Mugler, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר