מותק של גבר
בושם הוא כנראה כמו יין; זאת אומרת, אחרי פתיחת הבקבוק ובעקבות מגע עם האוויר, הוא משנה את ניחוחו בכל חמש דקות, כך שאם בהתזה הראשונה, "1881 SILVER NIGHT" של צ'ירוטי הלם בנו כפצצת מתיקות מהזן הכבד – אחרי 10 דקות הרושם הזה השתפר.
בעלון המצורף נכתב שהבושם מיועד "לגבר שיודע מה הוא רוצה". הנסיין, לפחות, ידע מה הוא לא רוצה - להריח כמו ממתק. אחרי 20 דקות הריח השתפר מאוד, אולם נמוג יחסית מהר, תוך כדי שהוא מותיר ניחוח קלוש של לבנדר. הבושם כולל יוזו ופלפל כתווים עליונים, רוזמרין ויסמין בתווי האמצע ואלון, לבנום ווטיבר בתווי הבסיס, וכאמור, יתאים לגברים שאוהבים ניחוחות מתוקים יותר.
מחיר: 219 שקלים ל-100 מ"ל
שקט שיהיה פה
אוזניות שינה ומיקוד 3.1 QuietOn מאת מדיקום טק בע"מ מסייעות לשינה שקטה ומיקוד בעבודה ובטיסות תוך נטרול רעשי רקע, באמצעות הנחתת רעשים פסיבית ואקטיבית. באוזניות טכנולוגיה שפועלת באמצעות יצירת גל הופכי בתדירויות נמוכות, האופייניות לרעש המפריע לישנים ולעובדים במשרד, והן ללא קרינה אלחוטית ומספיקות ל-28 שעות שימוש לאחר טעינה מלאה.
בדקנו: האוזניות קטנות, קלות ונוחות מאוד גם לשינה על הצד. הן חוסמות רעשי רקע בלילה, אבל השעון המעורר נשמע היטב. במשרד הופחתו מאוד הרעשים, אולם עדיין שמענו קולות של אנשים שדיברו סביבנו. ההרגשה הייתה דומה מאוד לאטמי אוזניים יעילים במיוחד, שיוצרים מעין מסך שקט שעוזר לריכוז.
מחיר: 949 שקלים
מוכר אבל שונה
שילוב של יסמין עם וניל יוצרים ניחוח חושני, עמוק ומפתה, שנובע מהבושם החדש לנשים של ג'ימי צ'ו, ROSE PASSION. למרות שמו, הוא בכלל לא מריח כמו ורדים: בתו העליון תמצאו פרח פרנג'יפני, שניחוחו המיוחד מורגש היטב - בניגוד למי הקוקוס שגם נכללים בו, והסחלב בתווי הלב משתלב עם היסמין ומוציא ממנו קסם שיתאים לאירועים מתוחכמים בערב. יש בבושם, שנותר על העור לאורך זמן, משהו מוכר ומנחם ועם זאת מיוחד ושונה, שיוצר שילוב מעניין שקשה למצוא בבשמים רבים.
מחיר: 314 שקלים ל-100 מ"ל
חגיגה לשפתיים
קולקציית מוצרי שפתיים נחתה בסופר-פארם מאת מייקאפ רבולושן, ובה ליפגלוסים מעניקי נפח, שפתונים ועפרונות שפתיים.
בדקנו: השפתונים בגימור מאט קטיפתי ובמרקם קרמי, מחליקים בקלות על השפתיים אולם אינם עמידים במיוחד. עפרונות השפתיים נוחים מאוד לשימוש וליצירת בסיס לפני הנחת השפתון, אבל הצבעים שמופיעים על העיפרון לא בהכרח תואמים לצבע העיפרון האמיתי, לכן כדאי לבדוק את גוון הטסטר לפני הקנייה. הגלוסים מעניקי נפח מעקצצים מעט ובעדינות ונמרחים בקלות על השפתיים, אולם לא באמת מעניקים נפח, ולכן היה עדיף לוותר גם על העקצוץ המועט שהם גורמים ולהשיק אותם כגלוסים רגילים לכל דבר. מה בעיקר אהבנו? את המחיר, הנגיש לכולם.
טווח מחירים: 29-19 שקלים
שומשום הימרח
מותג הטיפוח הקוריאני erborian משיק צמד המוצרים המכילים שומשום מסדרת המוצרים Milk & Peel - באלם לניקוי הפנים ומסכה לניקוי עמוק. הבאלם במרקם משחתי שומני שהופך לקרם חלבי לאחר שמוסיפים לו מים, והוא מבצע פילינג והזנה, והמסכה מעדנת ומבהירה את העור, על ידי אפקט שנוצר מהסרת תאים מתים.
אנחנו מחפשים כבר תקופה ארוכה פילינג שומני שהופך לנוזל חלבי, מאחר שאלה הכי יעילים בהסרת איפור, אולם הבאלם הזה נותר שומני גם אחרי שהוספנו מים ושפשפנו את הפנים, ולקח לנו די הרבה זמן להתפטר מהרגשת השומניות. לעומתו, המסכה דווקא הותירה אותנו עם עור נעים ומובהר מעט. היא אמנם מעקצצת קצת בהתחלה, אבל עושה את העבודה.
מחיר: באלם – 69 שקלים ל-30 מ"ל, מסיכה – 79 שקלים ל-20 מ"ל
קליל ומושלם
לאלה מכן שמחפשות קרם הגנה קליל שמתקבע היטב מתחת לאיפור – אולטרסול של ד"ר פישר הוציאו את סדרת אולטרה לייט בהגנת 50SPF, במרקם שנספג במהירות ומהווה בסיס אידיאלי לאיפור – אחד לעור מעורב עד שמן ואחד לכל סוגי העור, עם ויטמין E ותמצית תה ירוק, המתאימה גם לעור רגיש.
ככאלה שמנוסים במריחת קרמים שמנוניים מדי, המשאירים כיסוי לבן או מתפרקים מתחת לאיפור – שמחנו מאוד לגלות את הקרם הקליל והנוזלי הזה שנספג בקלות והשאיר את המייקאפ שמעליו מושלם, בלי להותיר שאריות לבנות על הפנים.
מחיר: 70 שקלים ל-50 מ"ל
חדשות הצרכנות
קולקציית Blossoms האביבית של ג'ו מלון לונדון חוגגת את הטבע עם ניחוחות השואבים השראה ממסע קסום בין פלאי הטבע של סין. בין הניחוחות תמצאו את הבושם Nashi Blossom Cologne - בניחוח פריחת הנאשי בשילוב ורד ובמאסק לבן, ריח מעט לימוני ופירותי.
מחיר: 405 שקלים ל-50 מ"ל
L'Amour, בושם לנשים מבית קרליין, נרקח במעבדות הבישום בצרפת, ומיועד לנשים שאוהבות את החושניות של אמבר, המעניק לבושם ניחוח עשיר, עמוק ומרשים. הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ניחוח פרחוני וחושני, שנעטף בפרץ ארומטי מתובל. תווים עליונים: יסמין וזעפרן. תווים אמצעים: תווי מינרליים של אמבר (אמברגריס) ועץ ארז. תווים בסיסים: שרף אשוח ואמבר.
מחיר: 169 שקלים ל-100 מ"ל
המותג INTUITION משיק סכין גילוח לנשים המעושרת בחומצה הילארונית, בג'ל ובלחות, INTUITION PERFECT TOUCH. הסכין בעלת חמישה להבים וראש גילוח צר במיוחד המסייע לגלח במקומות "קשים" ו"בעייתים", וכן אידיאלי לאזורים רגישים.
מחיר: 45 שקלים לידית ושני סכינים, ו-50 שקלים לרביעיית סכינים
להשיג בסופר-פארם.
סדרת טואלטיקה חדשה של שיבולת שועל מאת נקה 7 מכילה 90% רכיבים ממקור טבעי המסייעים בשמירה על רמת לחות גבוהה, ובהרגעת גירויים ויובש, ומעניקים מראה בריא יותר לעור ולשיער.
"OAT" כוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה, המכילים שיבולת שועל ושילוב מרכיבים ממקור צמחי הכולל אלוורה, קמומיל וקלנדולה. אנחנו עפנו על הריח הרענן והמתוק שממש עשה לנו את כל המקלחת.
מחיר מומלץ: 9 שקלים ל-750 מ"ל
מותג השוקולד השוויצרי Lindt משיק סדרת שוקולדים חדשה: הפרלינים האייקוניים של LINDOR הופכים לטבלאות שוקולד במילוי קרמי עשיר ונימוח בארבעה טעמים: שוקולד חלב במילוי קרם פיסטוק, שוקולד לבן במילוי קרם שוקולד לבן, שוקולד חלב במילוי קרם שוקולד חלב ושוקולד מריר במילוי קרם שוקולד מריר 60% קקאו.
מחיר מומלץ: 12-16 שקלים
אסם נסטלה משיקה את סדרת בייגל'ה פיטנס (Fitness) המכילה דגנים מלאים וירקות, וכוללת שני טעמים: בטטה וסלק, כ-120 קלוריות במנה (30 גרם). טעמנו: הבייגל'ה הצבעוני נראה מרשים ביותר, אבל הטעמים לא בולטים במיוחד או מזוהים מאוד. עם זאת, הסלק היה יותר מעניין ומובהק בטעמו בעינינו מהבטטה.
טווח מחירים: 12-13 שקלים