גלידות בוטיק של סטודיו ג'לאטו. צילום: אלעד ברנגה

קיץ קריר ומתוק: סדרת גלידות חדשה ומסקרנת בטעמים מיוחדים

חמאה חומה וקשיו מקורמל, בוטנים מלוחים וקארמבל מסקרפונה וגלידת לימון הם רק חלק מהטעמים של גלידות סטודיו ג'לאטו • וגם: הבושם החדש של גוצ'י, העגילים שמתאימים גם לאלו שאין להם חורי הליקס ומוצרי הנסיעה השיקיים של דיסני הום • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • וגם חדשות הצרכנות: מגוון שלגונים חדשים בטעמים מיוחדים, בשמים עדכניים לגבר ורטבים לפסטה בטעמים • חדש על המדף

משדרגים את הפנים

שתי השקות חדשות ללוריאל פריז: מייק-אפ טרו מאץ' בפורמולה מחודשת ומסקרה טלסקופיק ליפט. המייק-אפ מגיע ב-11 גוונים, עם 1% חומצה היאלורונית ו-16 SPF. ההגנה מהשמש נמוכה מאוד ולא באמת מספקת, אבל אנחנו אוהבים מאוד את הפורמולה הישנה ושמחנו לבדוק את החדשה.

הנוזל מחליק על העור ויוצר מרקם משיי, אחיד וחלק בכיסוי שנבנה עד בינוני, במראה אחיד ויפה. עם זאת, העמידות שלו התרופפה מעט לקראת סוף היום והיו אזורים בפנים שדרשו חידוש מריחה. המסקרה מגיעה עם מברשת דקיקה עם זיפים קצרים וקשים - הקדמיים להרמת הריסים, והצדדיים להפרדתם. היו לנו ימי ריסים מעולים ומודגשים עם המסקרה הזאת וימים של ריסים מבולגנים ומעט גושיים. בגדול, זו מסקרה טובה לאלה שיש להם סבלנות לניסוי וטעייה.

מחיר: מייק-אפ – 90 שקלים, מסקרה – 70 שקלים

מסקרה ומייק-אפ של לוריאל פריז, צילום: יח"צ חו"ל

נוסעים בשיק

דיסני הום משיקה את סדרת Travel, עם מגוון פריטים שיהפכו את הטיול לכייפי, טרנדי ונוח יותר, ביניהם כיסויים לאייפד, תגי מזוודות, כיסויי דרכון ועוד, כשכולם מעוצבים עם דמויות דיסני האהובות.

במערכת נחתו תיק לפטופ וכרית צוואר, עם הדפסי קומיקס בגווני שחור לבן של מיקי מאוס וחבריו. המוצרים יפים וכיפיים, אם כי התיק יתאים למחשבים ניידים קטנים יותר, והוא מגיע ללא רצועה. כרית הצוואר לטיסות רכה במיוחד, נעימה ומזמינה להניח עליה את הראש. זהו סט שיקי עם מראה שיכול בקלות לשדרג נסיעה.

מחיר: כרית נסיעות – 80 שקלים, תיק לנייד – 120 שקלים

סדרת מוצרים לטיולים של דיסני הום, צילום: שירה רז

טעם של בוטיק

סטודיו ג'לאטו, מקום חדש המפתח ומייצר גלידות בוטיק שנמכרות בפיינטים למעדניות ברחבי הארץ, הוקם על ידי שני חברי ילדות - יאיר רוט וליעד שמאלי, שעבדו ביחד עם מומחי גלידה מקומיים ואיטלקים. הם הוציאו סדרת גלידות בטעמים מיוחדים: מרקם הגלידות קליל ורך, והטעמים ברובם עדינים ולא מתוקים מדי.

מסקרפונה גרידת לימון וקשיו חמאה חומה גרפו הכי הרבה מחמאות, עם הסתייגות בנוגע לקשיו – שחבל שהאגוזים מפוזרים בקטנה מעל הגלידה ולא נמצאים גם בתוכה. גם טעם היוגורט דבש היה שילוב מושלם של טעמי חמצמץ ומתוק, וגלידת המנגו הייתה פירותית ועשירה.

טווח מחירים: 39-36 שקלים

גלידות בוטיק של סטודיו ג'לאטו, צילום: אלעד ברנגה

בלי להישבר

מחזק ציפורניים חדש ל-essie מספק שכבה לחיזוק הציפורן, ללא פורמלדהייד. "הארד טו רזיסט" מאחה את השכבות החלשות של הציפורן, מגן מפני נזקים יום יומיים ואחרי שלושה ימים, לדברי החברה, הציפורניים פחות שבריריות.

בדקנו אותו במשך שבועיים על ציפורניים הנוטות להישבר כשהן מתארכות מעט, וכל שלושה ימים הסרנו את הלק, מרחנו 2 שכבות של המחזק ומעליו לק רגיל – לפי ההוראות. לא שמנו לב לשינוי מיוחד. הציפורניים המשיכו להישבר כשהתארכו מעט, אם כי ייתכן שמדובר במעט פחות שבירות מהרגיל.

מחיר: 63 שקלים

מחזק ציפורניים של essie, צילום: יח"צ חו"ל

ניחוח הפצ'ולי

מותג הבישום גוצ'י משיק בושם חדש וקיצי, BLOOM INTENSE EAU DE PARFUM. הבושם משלב חותמת פרחונית היוצרת ניחוח המשלב ניצת תפוז, יסמין, סחלב, פצ'ולי, זנגוויל, אזוב ועוד.

הריח אכן נוכח, חושני ופרחוני, המצליח לשמור על קלילות נעימה, ממגנטת ומשכרת, לצד ניחוח מתקתק המעניק תחושה של טיול בגינת תבלינים מלבלבת.  ניחוחות התפוז והיסמין מתנדפים יחסית מהר לאחר ההתזה, אולם הארומה נותרת עמוקה, עם הפצ'ולי שנוכח בה במיוחד. היא אמנם אינה משאירה שובל ריחני ליותר משעות ספורות, אבל הריח עצמו נותר על הגוף גם לאחר יום עבודה ארוך ומיוזע. 

מחיר: 459 שקלים ל-100 מ"ל

בושם של גוצ'י, צילום: יח"צ חו"ל

בלי חורים

מעצבת התכשיטים גלית אלקלעי הוציאה קולקציה חדשה, ובה גם עגיל הליקס לאלה שאין להם פירסינג, מכסף סטרלינג 925 מצופה זהב 14K. הבעיה עם עגילים כאלה היא שלרוב הם מכאיבים על האוזן, לא נתפסים טוב ונופלים או לא ממש נוחים.

ניסינו לא מעט עגילים בסגנון הזה, וברוב המקרים סיימנו עם אוזן אדומה ועגיל שנפל ונעלם במהלך היום. העגיל הזה אמנם דרש לימוד והבנה קצרים של איך להכניס אותו (פותחים אותו מעט, משחילים מעל התנוך ומעלים למעלה – עד שהוא נתפס על אמצע האוזן, ומהדקים), ומהרגע שהבנו איך להניח אותו הוא התמקם בצורה מושלמת ונוחה, לא הרגשנו שהוא שם לאורך כל היום והוא הוסיף חן ויופי לאלה שאין להם אומץ לעשות הליקס אמיתי (אנחנו).

מחיר: 149 שקלים לעגיל, להשיג באתר המעצבת.

עגיל הליקס של גלית אלקלעי, צילום: גלית אלקלעי

חדשות הצרכנות

מגנום משיקים שני שלגוני דאבל (ומאגדת אחת): MAGNUM DOUBLE SUNLOVER - שלגון שמנת בטעם קוקוס עם ריפל המכיל מנגו, מצופה בקרם מנגו ובציפוי שוקולד לבן מעולה עם שבבי קוקוס (יוצע גם במאגדת מיני), וMAGNUM SOUBLE STARCHASER - שלגון שמנת בטעמי פופקורן וקרמל מצופה בקרם בטעם קרמל ובציפוי מכיל שוקולד חלב מעולה, שברי תירס קלויים ומקורמלים ושברי ביסקוויט.

טווח מחירים: 10-13 שקלים

שלגוני מגנום, צילום: סטודיו 0304

חברת בן & ג'ריס ישראל משיקה לראשונה סדרת שלגונים בשם "פיס פופ", עם ליבה עשירה במרכז בצורת סמל השלום השזורה לכל אורך השלגון. בסדרה שני טעמים: שלגון פיס פופ בצק עוגיות - עם ליבת בצק עוגיות בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס בציפוי בטעם שוקולד, ושלגון פיס פופ סולטד קרמל בראוני - עם ליבת בראוני בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס בציפוי קרמל מלוח.

מחיר: 14 שקלים ליחידה

שלגוני בן אנד ג'ריז, צילום: יח"צ

לקראת חג השבועות אסם משיקה סדרת רטבים חדשה מבית פסטה פרפקטו להכנת מגוון מנות קולינריות ללא מאמץ. הסדרה מגיעה בשלושה טעמים: רוטב פונגי – בצל מקורמל ופטריות,
רוטב פסטו בזיליקום ופסטו מלנזנה – חצילים ועגבניות מיובשות. הרטבים לא דורשים בישול, אלא פשוט מוסיפים אותם לפסטה המוכנה ומערבבים. 

טווח מחירים: 11-16 שקלים

רטבי אסם לפסטה, צילום: סטודיו אסם

קרליין 10 מוציאים לשוק סדרת טיפוח לשיער, שכוללת שמפו, מרכך ומסכה עם ויטמין C וקרטין
לשיער פגום ומפוצל.

מוצרי הסדרה מועשרים בוויטמין C - מיצוי המופק מקליפות תפוזים, מסייע בשמירה על בריאות הקרקפת והשיער. משפר את ההגנה האנטי-אוקסידנטית מפני נזקי קרינה וסביבה ומעניק לשיער ברק טבעי. קרטין - יוצר מעטפת הגנה לאורך כל השיער ובכך מפחית שבירה, פיצול ויובש. מסכת הלחות אינטנסיבית בסדרה מזינה את השיער ומעניקה לו רכות ולחות מוגברת.

מחירים: שמפו ומרכך - 14 שקלים ל-700 מ"ל
            מסכת לחות אינטנסיבית 40 שקלים ל-500 מ"ל

סדרת קרליין לטיפוח שיער, צילום: טל אזולאי

Hero, בושם חדש לגברים מאת טיטניום, משלב בין תמציות ריח מינרליות לבסיסים קלאסיים ידועים ומוכרים. הניחוח כולל רעננות הדרים עם תבליני פלפל ואמבר חמים, עם רובד קלאסי של לוונדר ומאסק. הבושם המתקבע על העור בניגודים היוצרים ניחוח מיוחד ומתוחכם, שכולו אנרגטיות ותנועה.

תווים עליונים: ברגמוט איטלקי ופלפל וורוד. תווים אמצעים: פלפל סצ'ואן, לוונדר, ווטיבר ופטצ'ולי.
תווים בסיסים: אמבר, אמבגריס משולב במאסק וקליפות מעושנות של עץ ארז.

מחיר: 149 שקלים ל-100 מ"ל

טיטניום הירו לגבר, צילום: טל אזולאי

BOSS Parfums מציגה את BOSS Bottled Pacific, או דה טואלט מרענן שמוסיף נגיעה של קרירות קליפורנית לבושם BOSS Bottled. הבושם נפתח בתמצית לימון זסטית ושפריץ של אקורד ממולח. לב של קוקוס וברוש מוסיף עומק נהדר ותווים מרוממים מהטבע. בזמן שהבושם מתפתח, בסיס חמים של אלגום, קשמרן ופצ'ולי אינדונזי משרה מצב רוח רגוע.

מחיר: 299 שקלים ל-100 מ"ל

בוס פסיפיק לגבר, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...