צילום: אבשלום שושני // מזרחי טפחות

מזרחי טפחות יוצא בקמפיין עם דביר בנדק וארקדי דוכין

דוכין ובנדק ינסו לשכנע את הלקוחות: מגיע לכם להיות מאושרים

אחרי שביקש לשכנע את הציבור "להעביר את דביר" יוצא היום (א') בנק מזרחי-טפחות במהלך שיווקי חדש, בהמשך כיכובו של השחקן דביר בנדק. הבנק הודיע כי המטרה בצעד השיווקי יהיה "לבדל את עצמו משני הבנקים הגדולים ומאסטרטגיית הבנקאות הדיגיטלית שלהם." הכותרת של הקמפיין החדש תהיה "מגיע לך להיות שמח בבנק שלך." במהלך זה, שלדברי הבנק הינו המשך לרעיון הבנקאות ההיברידית שהשיק, יועלה הרעיון של העלאת השירות האישי ללקוחות הבנק בכל נקודות ההשקה עם הבנק. 

 

בבנק מציינים כי המאפיין הבולט והמרכזי של המהלך החדש - שילווה את תוכניות העבודה של הבנק בשלוש השנים הבאות - הוא העובדה שהוא "צמח" מלמטה, מסניפי הבנק ומיחידות המטה שלו: כ-600 עובדים ומנהלים השתתפו בסדנאות ובימי עיון ייחודיים וגיבשו יחד את המסגרת הרעיונית והמעשית של המהלך. בשלב הבא, התכנסו שלושה צוותים "חוצי ארגון" כדי לייצר תוכנית פעולה מוסדרת בתחומים הבאים: מערכת היחסים עם הלקוחות, העובדים והתרבות הפנים-ארגונית ונראות הסניפים.

 

בין היתר יציע הבנק ללקוחות חדשים "החזר הוצאות". כלומר מי שיפתחו חשבון חדש ויעבירו אליו את משכורתם, החזר עמלות עו"ש, ניירות-ערך ומט"ח, עד לגובה של 500 שקל בשנה, ולמשך שלוש שנים. ההחזר יתבצע לחשבון העו"ש או לכרטיס האשראי "מזרחי-טפחות" של הלקוח. ללקוחות בתחום המשכנתאות יציע הבנק שירות ייחודי שבמסגרתו הבנק יעשה עבורם את כל "הריצות" והסידורים הקשורים בתהליך המשכנתא כמו: רישום זכויות ברשם המשכונות, הוצאת נסח טאבו, רישום המשכנתא בטאבו ועוד, וזאת במחיר עלות.

 

את המהלך החדש ילווה קמפיין פרסומי שבו ישתפו פעולה, לראשונה, דביר בנדק – הפרזנטור הקבוע של הבנק יחד עם המוסיקאי ארקדי דוכין. הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום של הבנק, ראובני-פרידן, מציג את שני הקולות המנוגדים, המתייחסים לרעיון השמחה בחיים בכלל ובמערכת היחסים עם הבנק בפרט. ארקדי דוכין יציג את הקול הפסימי והספקני, זה שלא מאמין שאפשר באמת להיות שמח בקשר עם הבנק ולעומתו דביר בנדק, שיתן ביטוי לקול האופטימי שמשוכנע שהדבר אפשרי ואף מאוד רצוי.

 

בהתייחסו למהלך החדש, אמר מנכ"ל מזרחי-טפחות אלדד פרשר: "מזרחי-טפחות עומד בפני פרק חדש ומרתק במיוחד, במסע שאליו יצא הבנק לפני כעשור – מסע שהוביל אותו להישגים חסרי תקדים, להפיכתו לבנק השלישי בגודלו במערכת ולהיותו הבנק הצומח, היעיל והרווחי ביותר בישראל, מזה שנים. מזרחי-טפחות יצר לעצמו בשנים אלה נתיב התקדמות שונה ומבודל, שעולה בקנה אחד, באופן מיטבי, עם צורכי הלקוחות והעדפתם הברורה והחד-משמעית, לקבל שירות מקצועי וחם מידיו של בנקאי אישי, קבוע ומוכר, מסניף הבנק שלהם. 'מרוץ החימוש' הדיגיטלי, שמתנהל בשנים האחרונות בין שני הבנקים הגדולים, מכוון למטרה אחת בלבד: להעביר את הלקוחות למתכונת פעולה של 'עשה זאת בעצמך' ולהרחיק אותם מהסניפים ומעובדיהם. זאת, בשעה שהערוצים הדיגיטליים במזרחי-טפחות מהווים פלטפורמה מקרבת ולא מרחיקה, ותכליתם לחבר ולהדק את הקשר בין הלקוחות לבנקאי האישי שלהם בסניף."

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...