WhipClip השלימה גיוס של 16 מיליון דולר

WhipClip הינה אפליקציית מדיה חדשה, המאפשרת לחלוק בזמן אמת ובאופן מיידי רגעי טלוויזיה אהובים ברשתות החברתיות

צילום: יח"צ // רון צוקרמן

פחות משנה לאחר שמכרו את ריי-וי (Ray V) היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום ממשיכים להשקיע. הפעם מדובר באפליקציית מדיה חדשה בשם: וויפ-קליפ (WhipClip). המיזם סיים בהצלחה גיוס של 16 מיליון דולר לפי שווי של למעלה מ-100 מיליון דולר והוא צפוי להרחיב פעילותו בישראל. מאחורי אפליקציית המדיה החדשה עומדים היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום. השניים צירפו לאחרונה את ריצ'ארד רוזנבלט, יו"ר מייספייס (My space) בעברו, כחלק מקבוצת המייסדים ומנכ"ל החברה מיזם אפליקציית המדיה החדשה 'WhipClip' של היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום, הודיע על גיוס של 16 מיליון דולר לפי שווי של 100 מיליון דולר. גיוס זה מצטרף לסבב גיוס ראשון של כ-6 מיליון דולר לפי שווי של כ-20 מיליון דולר שביצעה החברה עם הקמתה בחודש יולי.

 

WhipClip הינה אפליקציית מדיה חדשה, המאפשרת לחלוק בזמן אמת ובאופן מיידי רגעי טלוויזיה אהובים ברשתות החברתיות. בנוסף מאפשרת האפליקציה ליצור קליפים אישיים של תכני וידיאו אהובים ולשתף אותם ברשתות החברתיות. WhipClip מציעה מנוע חיפוש, המאפשר באמצעות מילות חיפוש, איתור תכני טלוויזיה ווידיאו באופן מיידי.

 

בימים אלו נמצאת החברה בשלבי פיתוח של גרסת ביטא ופועלת בשיתוף פעולה עם כלי מדיה מובילים בעולם. לדברי החברה, היא בקשר לצורכי פיתוח עם ABC, CBS ו-OWN הרשת של אופרה ווינפרי (Oprah Winfrey Network). לאחרונה הצטרף כחלק מקבוצת המייסדים ומנכ"ל החברה, ריצ'ארד רוזנבלט, יו"רMy space  ומנכ"ל Demand Media לשעבר.WhipClip  מנוהלת ממשרדי החברה בלוס אנג'לס ולחברה מרכז פיתוח בהרצליה עם כחמישה עשר מהנדסים ואנשי תוכנה מובילים. בעקבות הגיוס האחרון, צופים בחברה צמיחה מואצת במרכז הפיתוח  בהרצליה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר