הגיעו להסכם: פרטנר תוכל להיפרד מאורנג'

אחרי סערת החרם: הצדדים חתמו על חוזה חדש לפיו ההתקשרות תוכל להפסיק תמורת עשרות מיליונים לפרטנר

הגיעו להסכם חדש על המותג // צילום: איי.אף.פי // הגיעו להסכם חדש על המותג

אורנג' העולמית וחברת פרטנר תקשורת חתמו על הסכם מסגרת חדש, הקובע כי לפרטנר ולאורנג' העולמית עומדת הזכות לסיים את הסכם רישיון השימוש של פרטנר במותג אורנג'. אם פרטנר לא תממש זכות זו בתוך 12 חודשים, הן פרטנר והן אורנג' העולמית יוכלו לסיים את הסכם רישיון המותג במהלך השנה הקרובה. 

כדי  להעריך את מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת המשתנה בישראל, יבוצע מחקר שוק מקיף שישמש את שתי החברות. הסכם המסגרת קובע עוד כי אורנג' תשלם לפרטנר 40 מיליון אירו ממועד חתימת ההסכם ועד להשלמת מחקר השוק. כמו כן, ישולם סכום נוסף של 50 מיליון אירו אם הסכם רישיון המותג יגיע לידי סיום בתוך 24 חודשים. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

אם יתבצע מיתוג מחדש על ידי פרטנר, כל פעילויות המחקר, הפיתוח והחדשנות של אורנג' העולמית בישראל ימותגו מחדש תחת השם אורנג', כאשר אורנג' העולמית תהיה מנועה מלפעול בתחום שירותי התקשורת בישראל.

לדברי משנה למנכ"ל אורנג' העולמית, פייר לואט, "אורנג' מביעה שביעות רצון מהמסגרת החדשה של מערכת היחסים בין שתי החברות. זוהי תוצאה של הדיונים היעילים והמקצועיים שהתקיימו בשבועות האחרונים. מחקר שוק התקשורת הישראלי צפוי לספק תצוגה ברורה שתאפשר לפרטנר לקבל את האפשרות הטובה ביותר עבורה. אנו מחויבים לתמוך במטרה זו. עבור אורנג' העולמית, ישראל היא בעלת חשיבות אסטרטגית ולנו התחייבות ארוכת טווח אליה, לרבות פעילויות החדשנות שלנו באמצעות חברות קשורות לאורנג' העולמית בישראל".

יו"ר דירקטוריון פרטנר, אדם צ'זנוף מסר כי "אנו מברכים על חתימת הסכם חדש עם אורנג' העולמית, בהמשך למערכת היחסים שלנו ב-17 שנים האחרונות עם המותג ועל כך שהצלחנו לכונן מסגרת חדשה למערכת היחסים העתידית שלנו עם אורנג' העולמית".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר