VICTORIA'S SECRET | צילום: רויטרס

מותג ההלבשה התחתונה המוביל בעולם עושה עלייה

VICTORIA'S SECRET משיקים אתר בעברית לטובת הצרכניות המקומיות • במהלך 2023 יפתחו החנויות הראשונות בגרנד קניון בחיפה והקניון הגדול בפתח תקווה • בעקבות המיסוי בישראל: פער מחירים מתון של 15 אחוזים לעומת רכישה בחנויות בארצות הברית.

מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי VICTORIA'S SECRET הגיע לראשונה לישראל ומשק אתר און ליין ייעודי לקהל הישראלי שיעלה לאוויר ב- 12.12.22. במהלך 2023 צפויות להיפתח חנויות של המותג בישראל, כאשר הראשונות יפתחו בגרנד קניון בחיפה והקניון הגדול בפתח תקווה.

במהלך השנים 2023-2025 צפויות להיפתח כ-10 חנויות VICTORIA'S SECRET תחת הקונספט החדש של המותג העולמי, בשטח של כ-350 מ"ר, כל אחת ובהשקעה של כארבעה מיליון שקלים לחנות. היקף ההשקעה של דלתא במותג בחמש השנים הראשונות מוערך בכ- 70 מיליון שקלים.

ויקטוריה סיקרטס מגיעה לישראל, צילום: יח"צ

האתר שיושק מחר (שני) יהיה בעברית והאספקה תוך יומיים ברוב הישובים ועד שלושה ימים בשאר המקומות. בקנייה מעל 199 שקלים, המשלוח חינם. 

מבדיקה שערכנו ב"ישראל היום" עולה כי יש פערי מחיר של 15% כשנכנסים לחנות המותג בארה"ב לעומת ישראל, בשל הפרשי המע"מ בישראל. אך למזמינים און ליין, המחירים באתר הישראלי יהיו אטרקטיביים, שכן בישראל המשלוח חינם מעל 199 שקלים ואילו למזמינים בישראל יש מעמ מעל 75 דולר וכן מחיר המשלוח 29.99 דולר.

באתר יוצעו הקולקציות המובילות של המותג, ביניהן: מבחר רחב של חזיות, תחתונים ובגדי שינה, לצד מוצרי הביוטי הכוללים את מוצרי הבישום וטיפוח הגוף של המותג, תוך התחייבות לשלושה ימי משלוח לכל רחבי הארץ ושירות החזרות מהיר מפתח הבית, ללא תשלום. טווח המידות: תחתונים: XS-XXL, חזיות: 70A-85F, פיג'מות ולנג'רי XS-XXL.

טווח מחירים לפי קטגוריות באתר: חזיות: 169 שקלים - 369 שקלים, תחתונים: 45 שקלים - 129 שקלים, פיג'מות ולנז'רי 195 שקלים - 429שקלים, בשמים: 89 שקלים - 345 שקלים, מיסט וטיפוח הגוף: 45 - 109 שקלים, תיקים וארנקים: 89 שקלים - 389 שקלים.

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה: "חברת ויקטוריה סיקרט עברה הרבה תהפוכות בשלוש השנים האחרונות ופיתחה אסטרטגיה חדשה למותג. הויזן המרכזי הוא להיות החברה המובילה שמייצגת כוח נשי, למנף את הכוח הנשי למשהו מצטיין ומוביל ולחגוג את הנשיות. המשימה המרכזית היתה לייצר מערכת יחסים לטווח הארוך עם הקהל בעולם.

"אחת האסטרטגיות בשלוש השנים האחרונות היא לפתוח את המותג מהשוק האמריקני לכלל העולם, מה שמחייב לעשות שינויים והתאמות בהתאם למדינות. מבחינת כוח המותג, שנה שעברה גילגל המותג 6.8 מיליארד דולר. עד 2025 הוא צפוי לצמוח ל- 7.3 מיליארד דולר. זה המותג הכי חזק בארה"ב עם נתח שוק של 24% בארה"ב, שזה אחוז מטורף.

"בישראל נשיק את האתר מחר (שני) , כאשר החנויות הראשונות של המותג יצטרפו בספטמבר 2023. נפתח עשר חנויות עד 2025 ונאיץ בהמשך את קצב הצמיחה. ויקטוריה סיקרט עברה שינוי מהותי בעיצוב החנויות בחודשים האחרונים. כל החוויה הפכה להיות טרנדית ועכשווית: יותר נשית, יותר ורוד, רגוע, נעים לעין ופחות שחורה".

פערי המחירים בין ישראל לארה"ב 

בשונה מהזמנה מהאתר בארה"ב, שם מחיר המשלוח עומד על 30 דולרים, המשלוח המקומי יהיה חינם ברכישה באתר מעל סכום של 199 שקלים. יש לציין כי באתר בארה"ב מופיעה התווית עם המחיר ללא מיסי הקנייה שמתווספים בעת הרכישה. במדינת ישראל המחיר על התווית כולל מע"מ בגובה 17 אחוז מע"מ. 

ויקטוריה סיקרטס גם בעברית. יח"צ, צילום: יח"צ

לדוגמא, מחיר חזיית דאבל פוש אפ מתחרה וכתפיות מבריקות בישראל עומד על 299 שקלים. המחיר בארה"ב 69.95 דולר. כלומר המחיר עבור הצרכנית האמריקנית בניו יורק עם מס עומד על 76.1 דולר, כלומר 260.4 שקלים. הפער עומד על 14.8%.

במקרה אחר מחיר חזיית דמי קאפ מיקרופייבר עם ריפוד קל עומד על 215 שקלים בישראל. המחיר בארה"ב עומד על 49.95 דולר, כלומר המחיר עם מס בניו יורק עומד על 54.3 דולר, כלומר 186 שקלים. הפער עומד על 15.5%.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...