מפעל קופיקס // צילום: יח"צ // מפעל קופיקס // צילום: יח"צ

הלהיט של קופיקס: סושי ב-5 שקלים

הרשת השקיעה כ-5 מיליון שקלים במפעל חדש ביבנה שייצר 500 אלף מוצרים בחודש

לאחר שהשיקה רשת המציעה קפה ב-5 שקלים והקימה סופרמרקט עם אותו הקונספט, הגיע תורה של רשת קופיקס להקים מפעל: "קופיקס" דיווחה היום (רביעי) לבורסה כי היא הקימה מפעל גדול לייצור מזון שיספק מגוון מוצרים לסניפי הרשת.

במפעל החדש, הממוקם ביבנה, ייוצרו כריכים, טוסטים, סלטים טריים וסושי, שנכנס לתפריט לאחרונה והפך לדברי החברה ללהיט.

קופיקס מונה כיום 148 סניפים פעילים, ואת מוצרי המזון היא רוכשת מספקים שונים. לפי קופיקס, מטרת המעבר לייצור עצמי היא יצירת יתרון יחסי לרשת באיכות המוצרים, גודלם והידור הכשרות.

בנוסף, המפעל יתרום לפיתוח מהיר של קווי מוצרים חדשים, מקסום החדשנות של הרשת ויכולת התגובה המהירה מול השינויים בשוק המזון. בהקמת המפעל החדש הושקעו כ-5 מיליון שקלים והוא יאפשר לרשת לייצר כ-500 אלף מוצרים בחודש. 

דורית לוי, לשעבר סמנכ"לית הסחר של רשת אייס, מונתה למנכ"לית המפעל.

 

סושי - הלהיט החדש של קופיקס

מפעל קופיקס יספק תעסוקה לכ-35 עובדים. הרשת מגייסת בימים אלו עובדי אריזה וייצור.

הקמת המפעל תאפשר לרשת שתמנה עד סוף השנה כ-160 סניפי קופיקס וסופרקופיקס לעמוד באספקה של למעלה מ-13,000 כריכים הנדרשת לרשת מידי יום. 

לדברי חיים אהרון, מנכ"ל רשת קופיקס: "המעבר לייצור עצמי של חלק מהמוצרים הנמכרים ברשת וגיוס נשיא 'מאסטר שף ישראל', ג'קי חזן, לעמוד בראש תהליך ההקמה יאפשר לנו להוביל את תחום הכריכים בארץ, תוך שמירה על איכות גבוהה של חומרי גלם ומוצרים, חדשנות ומתן מענה מהיר בפיתוח מוצרים חדשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...