הייתם קונים? בדקנו בושם ב-1,440 שקלים וחזרנו לדווח

קפסולות קפה חדשות מאלומיניום, תחליפי חלב בטעמים מיוחדים, היילייטר מבהיק ומוזהב ועוד • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • וגם חדשות הצרכנות: קולקציה חדשה ל-GUESS וג'ל הגנה שקוף לילדים

חדש על המדף, צילום: גטי אימג'ס

דרושה הבהרה

מותג הביוטי BECCA, הידוע בהיילייטרים שלו, הגיע לארץ תחת SMASHBOX COSMETICS, וכהתחלה הגיעו באמת רק ההיילייטרים - כרגע בגוון אחד, שבהמשך ייתווספו אליו עוד גוונים. המותג הושק תחת השם Smashbox Loves Becca!, כאשר בהמשך יגיע לארץ קורקטור של המותג. ההיילייטר היחיד שמוצע כרגע הוא בגוון שיתאים יותר לבעלות עור שזוף עד כהה, עם תת-גוון צהבהב-גולדני ומבריק בצורה טבעית, אם כי אפשר לבנות אותו על העור בצורה שיבהיק כאילו השמש נחתה לכם על עצם הלחי. על עור בהיר הוא התקבל בצורה קצת פחות טובה, מאחר שהיה כהה מגוון העור עצמו. הצבע נשאר לאורך כל שעות היום, כאשר לקראת הערב הוא דהה והתעמעם - כמו רוב השימרים מסוגו.

מחיר: 135 שקלים ל-7 גרמים

היילייטר של BECCA, צילום: יח"צ חו"ל

קוד גברי

ג'ורג'יו ארמני משיק בושם חדש לגברים - ARMANI CODE PARFUM, התוספת החדשה לסדרה האיקונית שהושקה ב-2004. הניחוח נפתח עם תווים עליונים של ברגמוט ירוק ולב ברגמוט, לב של מרווה מרושתת ותווים טבעיים וטכנולוגיים של איריס גרמניקה, בשילוב עם טונקה ועץ ארז. הגרסה החדשה הזו היא סוג של קונצנזוס: רוב הגברים יתחברו לבושם, שמציג מצד אחד סגנון לא אמיץ במיוחד, בריח מוכר של "הרחנו את זה כבר היכנשהו" - אבל גם כזה שיותר קל להתחבר אליו, כאשר ניחוחות הדריים וארומטיים ברורים עם נגיעות של וניל ומעט עץ הם הבולטים בו ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 459 שקלים ל-125 מ"ל

בושם לגברים של ארמאני, צילום: יח"צ חו"ל

רגע של קפה

אחרי ששנה וחצי לא שווק בארץ, חוזר קפה Davidoff למדפים בנראות מחודשת, בהפצת חברת סידס. מדובר בקפה נמס מתערובות ייחודיות של פולי ערביקה מדרום וממרכז אמריקה, כאשר בסדרה יש שלוש תערובות: אספרסו 57, פיין ארומה וריץ' ארומה. בדקנו את שתי האחרונות: הנסיין שקיבל את ריץ' ארומה טען שהקפה מתקתק וחלש מדי, והטעם מזכיר מעט אבקת נס קפה. לעומתו, הנסיינית שבדקה את פיין ארומה חזרה די נלהבת, ומסרה שהטעם היה עדין וטוב, וניכר שמדובר בקפה איכותי. האם באמת יש כאלה הבדלים בין שני הטעמים, או שמדובר בטעם אישי שונה לחלוטין של שני הנסיינים? מה שנקרא - על טעם וריח.

מחיר: 22.9-21.9 שקלים

קפה Davidofff, צילום: יח"צ חו"ל

חריפות מעושנת

בושם יוניסקס מבית סטפן הומברט לוקאס מציג את Lady White Snake, ומכיל מנדרינה, יערה ומוסק לבן שנרקחו יחדיו לכדי ניחוח שנשאר שעות ארוכות על הגוף מבלי להתנדף. הריח מגיע עם טוויסט של חריפות הבאה לידי ביטוי בשילוב העור והמאסק, שהם תווי הבסיס של הבושם, המפיצים ביחד ריח מעושן מאוד - קצת כאילו הרחתם ג'קט עור שחזר הרגע מבילוי בפאב. הריח מאוד-מאוד גברי, והגדרתו כיוניסקס יכולה להיות נכונה רק כלפי נשים שאוהבות ריחות גבריים. עם זאת, ניתן להבחין גם בניחוח קל של פריחת התפוז, התו העליון, וכשהוא מתנדף מעט מגיע לידי ביטוי ריח הטוברוז ויוצר שילוב מיוחד. הנסיינית שבחנה את המוצר חובבת בשמי גברים, ומצאה את הניחוח מושלם עבורה.

מחיר: 780 שקלים ל-50 מ"ל, 1,440 שקלים ל-100 מ"ל

בושם יוניסקס מבית סטפן הומברט לוקאס, צילום: סטפן לוקאס סטודיו

נותנים אגוזים

סדרת תחליפי חלב אורגניים של המותג הבריטי RUDE HEALTH הגיעה לארץ על ידי חברת איטליאנו אחזקות. בין הטעמים: שקדים, אורז חום, אגוז נמר, שקדים ושיבולת שועל קלויים ועוד. רוב המשקאות, שאמורים להיכנס למקרר מרגע הקנייה, מכילים אמנם יותר קלוריות מחלב, אבל הם ערבו לנו עם הקפה או עם דגני בוקר. אהבנו במיוחד את אגוז הנמר, שבהחלט מרגישים את האגוזיות והייחודיות בטעמו, ואת השקדים ושיבולת השועל, בעוד שתחליף השקדים בלבד הרגיש לנו מעט חזק ומתוק מדי. בדקנו גם עם הקצפה לקפה - כמו משקאות מקבילים גם הם לא הוקצפו במיוחד, אולם לא התפרקו וטעמם לא השתנה עם החום.

טווח מחירים: 15-12 שקלים

סדרת תחליפי חלב של Rude Health, צילום: יח"צ

סוד האלומיניום

קפסולות חדשות לקפה ג'ו, והן עשויות מאלומיניום ואטומות לחלוטין לאוויר כדי לשמור על טריות המוצר. לדברי החברה, במוצר משולבת טכנולוגיית "אקסטרה קרים" בכיפת ההידוק, שיוצרת קרמה עשירה במיוחד. בדקנו את טעם הווניל, האולטרה-חוזק והקולומביה. ככאלה שרגילים לקפסולות הקבועות שלנו ודי מכורים להן, הופתענו מהטעם המשובח של הקפסולות החדשות. הווניל אמנם היה חלש מאוד וכמעט שלא הורגש, ולא מצאנו הבדל גדול בין האולטרה-חוזק לקולומביה, אולם עם זאת מדובר בהחלט במתמודדת רצינית בשוק קפסולות האלומיניום, שבניגוד לאחרות, שלעיתים מרגישות חלשות מדי ובטעם של קפה נמס, אלו משלבות פינוק ארומטי במחיר מצוין.

מחיר: 18 שקלים לשרוול. להשיג בחנויות הנוחות של דלק ובחנות הקפה הדיגיטלית

קפסולות לקפה של קפה ג'ו, צילום: רונן מנגן

חדשות הצרכנות

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אולטרסול ומשיקה ג'ל הגנה שקוף לפנים SPF50 לילדים. בתחילת הקיץ יצא הג'ל למבוגרים - ועתה גם הצאצאים יכולים ליהנות מהמוצר, שמכיל גם קמומיל להרגעה.
המוצר נוח וקל במיוחד לשימוש גם בגילאים צעירים מכיוון שאינו מותיר סימנים לבנים לאחר המריחה, ונספג בעור בקלות ובמהירות. הג'ל את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לבעלי עור רגיש, ללא בושם וללא תוספת שמנים. מחיר: 54.90 שקלים, להשיג בסופר פארם.

ג'ל הגנה ד"ר פישר, צילום: יח"צ

רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציית פיג׳מות חדשה והלבשת לילה, שנעה בין רומנטיות רכה לסקסיות, בשילובים של בדים ורקמות מהחומרים האיכותיים ביותר. הקולקציה מיוצרת מבדים רכים תוך התאמה למגוון רחב של מידות וצורות גוף שונות לתחושת נוחות מרבית. בין הדגמים ניתן לראות שילובים של צבעי כחול, ורוד עתיק, אדום ואפור בשילובים של הדפסים קוביות, מעוינים, פרחוני, תחרה וכפתורים. טווח מחירים: 129-299 שקלים, טווח מידות: 36-46.

כתונת טריומף, 279.90 שקלים, צילום: מאגר תמונות טריומף

מותג האופנה GUESS משיק את קולקציית חורף 22-23, שמציגה גזרות החוזרות מדי עונה לצד שלל דגמים חדשים עם גווני חורף של חום חמרה, ירוק זית ובורדו, וכוללת פריטים מכל הקטגוריות: בגדים, אקססוריז, נעליים ותיקים לנשים, גברים וילדים. טווח מחירים: 159.90-1,299.90 שקלים.
להשיג בחנויות המותג ובאתר היבואן הרשמי, globalonline.co.il.

קולקציה חדשה של GUESS, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר