משקאות סודהסטרים | צילום: סודהסטרים

מיתוג מחדש: שינוי צריכה לאחר הקורונה הובילו למהלך מקיף בסודהסטרים

האסטרטגיה של החברה, שמגיעה 4 שנים לאחר שנמכרה לפפסיקו העולמית, תצא לפועל ב-50 המדינות שבהן היא פועלת • סודהסטרים פועלת גם על פיתוח מכשירים בעיצוב של מעצבים בינלאומיים ידועים

סודהסטרים העולמית חושפת אסטרטגיית מיצוב ומיתוג חדשה – לראשונה מאז מכירתה לפפסיקו העולמית לפני 4 שנים, בתמורה ל-3.2 מיליארד דולר.

מדובר באסטרטגיית מיצוב ומיתוג מחדש, שעולה היום (שלישי) לאוויר ב-50 המדינות שבהן היא פועלת, תחת הקריאה Push for Better.

בחברה אומרים כי אפיון מחודש של הצרכנים ושינוי הרגלי הצריכה לאחר הקורונה, הם שהובילו את החברה למהלך המקיף, הכולל הגדרת ערכי המותג מחדש, שינוי הלוגו המוכר, אריזות וכלל הנראות הוויזואלית של החברה באתרי האון ליין. זאת לצד השקת מדרגת מוצרים חדשה, Sodastream Collection, הכוללת מבחר מכונות הגזה מתקדמות ומעוצבות יותר, וכן שיתופי פעולה עם מעצבי על.

מכשיר סודהסטרים, צילום: סודהסטרים

 

בנוסף, החברה עובדת על פיתוח מכשירים עתידיים בעיצובם של מעצבים בינלאומיים ידועי שם, שזהותם תיחשף לאורך השנה.

"כמומחים להכנת משקאות מוגזים, אנו נרגשים לספק ללקוחותינו את חווית הסודה המושלמת וגם הזדמנות לעשות משהו טוב יותר למען עצמם ולמען כדור הארץ", מסר אייל שוחט, מנכ"ל החברה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...