תקלה עולמית בוולט: לאחר כשעה - אפשר שוב לבצע הזמנות

"תקלה טכנית גלובאלית" מנעה מהלקוחות לבצע הזמנות • לאחר כשעה של השבתה, האפליקציה תוקנה

בדיון נטען כי וולט קושרת מסעדות בהסכמי בלעדיות. בתמונה: שירותי וולט (למצולם אין קשה לנאמר). צילום: יח"צ וולט ישראל

תקלה טכנית גלובלית בוולט. על פי ההודעה שפרסמו היום (רביעי) בחברה - שירות המשלוחים לא מקבל הזמנות חדשות. לאחר כשעה של השבתה, האפליקציה תוקנה וניתן שוב לבצע הזמנות.

מייד לאחר התקלה, באפליקציה נכתב: "לצערנו אנחנו חווים תקלה טכנית גלובאלית שמונעת מאיתנו לקבל הזמנות חדשות בשלב זה. אנחנו מטפלים בתקלה ומקווים לחזור לפעילות במהירות האפשרית".

כזכור, רק בשבוע שעבר ביום חמישי קרסה האפליקציה בעקבות תקלה חמורה והושבתה לכחצי שעה, בהם לקוחות של החברה לא יכולים היו לבצע הזמנה חדשה. אחרי כחצי שעה התקלה סודרה.

משתמשים שניסו להיכנס לאפליקציית וולט ולבצע הזמנה, דיווחו כי האתר לא נפתח ובצד נכתב: "מצטערים, משהו השתבש בהזמנה. קרתה תקלה בלתי צפויה. בעיה בזיהוי, עובדים על זה".

וולט מהווה שירות המשלוחים מהפופולריות ביותר בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר