גל התייקרויות במשק נמשך: מחיר התפוזינה, שוופס וקריסטל עולים

חברת המשקאות "יפאורה תבורי" הודיעה לקמעונאים כי מוצרי המשקאות שמשווקת החברה יתייקרו בשיעור של 7%- 6% • מי עדן והשחר העולה מצטרפות למגמה

סידרת משקאות נענע - תפוזינה // סידרת משקאות נענע - תפוזינה. צילום: ללא קרדיט

חברת המשקאות "יפאורה תבורי" מעלה מחירים. החברה הודיעה היום  (שני) לקמעונאים כי מוצרי המשקאות שמשווקת החברה יתייקרו בשיעור של 7%- 6%. בין המוצרים שמשווקת החברה נמנים ספרינג, RC קולה, תפוזינה, שוופס, קריסטל ומי עין גדי. המחירון החדש יכנס לתוקפו ב-1 בדצמבר.

שוופס בטעמים חדשים, צילום: סטודיו יפאורה

יש לציין כי גם חברה המשקאות המתחרה מי עדן הודיעה לאחרונה על התייקרות בקבוקי המים שלה החל מ ה 1 בנובמבר, בשיעור של 4.5-6%. מארז המים המשפחתי צפוי להתייקר ב 6% ובקבוקי המים האישיים יתייקרו ב-4.5%.

גם חברת השחר העולה הודיעה לאחרונה על עליית מחירי המוצרים של שוקולד השחר בשיעור של כ 9.7% מחודש נובמבר.

מדובר במוצרי השוקולד למריחה, קקאו ושוקולד לאפייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר