המדיה החברתית של דונלד טראמפ. צילום: אי.פי

Truth Social בצרות: חברת המדיה של טראמפ מדווחת על הפסדים של מיליונים

CNBC מדווח: Trump Media, שהנשיא לשעבר הוא בעל המניות העיקרי שלה, פרסמה ביום שישי דו"ח כספי מדאיג • החברה דיווחה על הפסד נקי של יותר מ-16 מיליון דולר ברבעון האחרון, כאשר הכנסותיה הדלות ממילא צנחו ב-30% לסכום של 836,900 דולר בלבד

[object Object]

Trump Media, הבעלים של אפליקציית Truth Social המשמשת לעתים קרובות את הנשיא לשעבר והעמועמד הרפובליקני לנשיאות, חווה ירידה משמעותית בערך מניותיה.

המדיה החברתית של דונלד טראמפ, צילום: אי.פי

מחיר המניה של החברה, הנסחרת תחת הסימול DJT, צנח משיא של יותר מ-71 דולר למניה זמן קצר לאחר תחילת המסחר הציבורי בסוף מרץ, בעקבות מיזוג עם חברת רכישה למטרות מיוחדות (SPAC). ביום שישי אחר הצהריים, המניה נסגרה במחיר של 26.21 דולר, ירידה של 0.49 אחוזים.

למרות הירידה החדה במחיר המניה, שווי השוק של החברה עומד על כמעט חמש מיליארד דולר, הערכה גבוהה באופן חריג בהתחשב במכירותיה הצנועות מאוד.

בדיווח ה-10-Q שהוגש ביום שישי אחר הצהריים, Trump Media דיווחה על הפסד של 16.37 מיליון דולר ברבעון השני, שהסתיים ב-30 ביוני, לעומת הפסד של 22.8 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2023.

דונלד טראמפ, צילום: אי.פי

החברה ציינה כי כמחצית מההפסד ברבעון האחרון נבע מהוצאות משפטיות הקשורות למיזוג עם Digital World Acquisition Corp. בנוסף, החברה הוציאה 3.1 מיליון דולר על ייעוץ טכנולוגי ורישיונות תוכנה, בעיקר בקשר להסכם רישיון תוכנה להפעלת שירות הסטרימינג החדש שלה.

הכנסות החברה ברבעון האחרון הסתכמו ב-839 אלף דולר, לעומת 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה הסבירה כי חלק ניכר מהירידה נבע משינוי בחלוקת ההכנסות עם אחד משותפיה לפרסום, במסגרת הסכם שנועד לשפר את מצבה הפיננסי של החברה בטווח הקצר.

למרות ההפסדים, Trump Media דיווחה כי סיימה את הרבעון עם 344 מיליון דולר במזומנים ושווי מזומנים, ללא חובות. החברה מאמינה כי מאזנה החזק יאפשר את הרחבת ושיפור פלטפורמת הסטרימינג החדשה שלה, Truth+, שהושקה באוגוסט 2024.

דונלד טראמפ, צילום: רויטרס

CNBC מציין כי דונלד טראמפ וסגנו, הסנאטור ג'יי.די. ואנס מאוהיו, צפויים להתמודד מול המועמדת הדמוקרטית, סגנית הנשיא קמלה האריס, ומושל מינסוטה טים וולץ בבחירות בנובמבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו