השיבושים הנרחבים באפליקציית הניווט ווייז השפיעו היום (חמישי) באופן משמעותי על נהגים ברחבי הארץ, אשר לא הצליחו להגיע למחוז חפצם. גם נהגי המוניות, באופן טבעי, מציינים כי השיבושים בווייז משפיעים באופן משמעותי על עבודתם. בנתיבי איילון מאידך, אומרים כי בינתיים לא נצפו גודשי תנועה יוצאי דופן.
אחד מנהגי המוניות סיפר ל"ישראל היום" כי השיבושים משפיעים באופן משמעותי על היקף העבודה. לדבריו "אפילו כשיש עבודה , זה אומר שאין עבודה, בגלל שהווייז עובד. אנחנו לא יכולים לעבוד בלי זה. כמובן שנהגי המוניות מכירים דרכים רבות ורחובות רבים, אבל אנחנו נשלחים למקומות רבים שאנחנו לא מכירים את הכתובות שלהם, וגם הלקוחות לא מכירים את הכתובות, זו בעיה גדולה".
חברת גט הוציאה הודעה ללקוחות עם הסבר על השיבושים. בהודעה נכתב כי "בשל שיבושי GPS ברחבי הארץ החלים עכשיו בישראל, מומלץ לוודא את כתובת האיסוף, ובמידת הצורך להקליד אותה באופן ידני".
תמר שרוני, המתגוררת בתל אביב, ציינה כי התקשתה להגיע למחוז חפצה, וכך גם נהגים רבים. לדבריה, "נסעתי הבוקר לפגישת עבודה והפעלתי את שירותי הווייז. שירותי המיקום לא עבדו ולא הבנתי מה קורה. באוטו לצידי הבחנתי במקרה שלא ראיתי שנים, נהג אחד מדריך נהג אחר איך להגיע לכתובת שהוא צריך, ואז הבנתי שיש בעיית מיקומים באפליקציה".
"מזל שיחסית היעד שלי היה קרוב ולכן הסתדרתי עם ההסבר, לאחר שששאלתי נהג אחר, כיצד מגיעים. מישהו אמר לי שהוא שוקל אפילו להדפיס מפה".
גם אפליקציית וולט עדכנה היום על שיבושי GPS קשים באזור המרכז, שעשויים לגרום לעיכובים בזמני המשלוח. לדברי החברה, שירות הלקוחות תוגבר בשל כך, על מנת לתת מענה לשליחים, ללקוחות ולבתי העסק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו