ארבע עדשות חדשות: GoPro משיקה מצלמה עם סט יכולות מורחב

מותג מצלמות האקסטרים השיק שתי מצלמות חדשות - HERO13 Black המשודרגת ו-HERO, הנחשבת למצלמה הקטנה ביותר של המותג ושוקלת 86 גרם בלבד

מצלמת ה-GoPro החדשה. צילום: יחצ

מותג מצלמות האקסטרים GoPro משיק היום (רביעי) את המצלמה החדשה - HERO13 Black אשר מגיעה עם סט יכולות מורחב, GPS ואפשרות למעבר בין ארבע עדשות מסדרת HB, המזוהות אוטומטית כדי לספק הגדרות אידיאליות. בנוסף, החברה הכריזה על השקת מצלמת ה-HERO הקטנה ביותר, מצלמה במשקל 86 גרם, עם מסך וממשק פשוט לתפעול. 

HERO13 Black כוללת ארבעה סוגים חדשים של עדשות ניתנות להחלפה, כשהיא מזהה ומתאימה באופן אוטומטי את הגדרות המצלמה - זאת בנוסף למאפיינים חדשים כדוגמת הרכבה על תפס מגנטי, GPS וסוללה חזקה יותר.

מצלמת HERO13 Black, צילום: יחצ

מעבר לצילום באיכות K5.3 במהירות של 60 פריימים לשנייה, הטכנולוגיה החדשה כוללת יכולת לכידה עד 400 פריימים לשנייה בווידאו באיכות HD, סוללת אנדורו חסכונית בחשמל ובעלת קיבולת רחבה יותר בעשרה אחוזים, טכנולוגיית WiFi 6 מהירה יותר ועוד.

מלבדה, מושקת גם את מצלמת HERO, ה-4K GoPro הקטנה והקלה ביותר שיצאה, ומאופיינת בעיצוב מחוספס ואולטרה-קל בשילוב איכות תמונה מרשימה של 4K. המצלמה כוללת עיצוב קומפקטי במשקל 86 גרם בלבד, חסינות בפני מים עד לעומק של חמישה מטרים, מסך מגע אינטואיטיבי ושליטה בלחצן אחד, ועוד.

טווח מחירים: 989 עד 2,799 שקלים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר