מבוכה לשרה: שרת התחבורה מירי רגב מבקשת להעביר את פרויקט המטרו מאחריות חברת נת"ע, וזאת בשל העיכובים בפתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב. כעת, בכיר במשרדה יוצא להגנת החברה שזכתה לביקורת השרה.
אליאס מטר, ראש אגף רכבות במשרד התחבורה והרגולטור מטעם משרד התחבורה, התייצב היום (שלישי) לצד נת"ע בניגוד לעמדת השרה בוועדה לענייני ביקורת המדינה. "יש פער גדול בציפיות בין משרד התחבורה, הציבור והתקשורת, ויש אכזבה", אומר הבכי ומסביר את הסיבה לעיכוב: "צריך להבהיר- בעולם הרכבות נכנסו בעשרים שנים האחרונות מערכות חדשות ומתוחכמות בכל העולם, אלמנטים שהאינטגרציה שלהם לא נלקחה בחשבון. מדובר בתופעה כלל עולמית שבפרויקטים כאלו יש דחיות משמעותיות. לגבי הקו האדום, המדינה לא העריכה את המורכבות, את השילוב בין מערכות תת קרקעיות לעיליות, ואיך עושים אינטגרציה לכמעט 7-8 גופים בלתי תלויים תחת חברה ממשלתית אחת".
בכיר במשרד התחבורה יוצא נגד עמדת השרה רגב | ערוץ הכנסת
הבכיר חתם את דבריו במחמאות לחברה הממשלתית שנמצאת בעימות עם השרה: "נכון שיש איחור ועיכוב אצלנו אבל צריך להבין שנעשתה ונעשית עבודה קשה. אני מבקש לחזק את נת"ע על עבודתה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו