אהבה עולה לא מעט: לאחר ולנטיינ'ס דיי - מגיעים גם נתוני המכירות, הכוללים את ההוצאות בשלל המסעדות ועל
מגוון המתנות. סיבוס מדווחת על גידול של 10% בהזמנה ממסעדות בערב הוולנטיינ'ס דיי בהשוואה לשנה שעברה. השעה 21:00 היתה השעה העמוסה ביותר: יותר מ־30% מסך ההזמנות בוצעו בזמן זה, וחלה עלייה של 50% במספר ההזמנות בשעה זו לעומת 2022.
מבחינת ההוצאה הממוצעת לסועד במסעדה, השנה בוולנטיינ'ס דיי הישראלים הוציאו בממוצע 80 שקלים במסעדות, לעומת 70 שקלים אשתקד - עלייה של כ־15% בממוצע. סוגי האוכל הכי פופולריים היו אסיאתי, בשרי ואיטלקי. פו סושי, קפה נואר, טאקריה, שי־שי ומיטבורגר היו חמש המסעדות הכי פופולריות, וכבשו גם את מצעד המשלוחים בערב הוולנטיינ'ס דיי. קפה נואר, טאקריה ושי־שי היו בין המסעדות הכי פופולריות גם בוולנטיינ'ס דיי אשתקד.
לא שכחו מתנות
לפי נתוני BUYME, הישראלים הוציאו בממוצע 427 שקלים על קניית מתנה, עלייה של 25 שקלים משנת 2020. הרצליה היא העיר המובילה בבזבוזים, עם שווי מתנה ממוצע של 495 שקלים, ושדרות סוגרת את הרשימה עם 352 שקלים.
הבילוי המועדף ביותר מבין המתנות הוא מסעדה, עם 29%, ואחריו עיסוי זוגי, עם 24%. מתנות בתחום האופנה היו הבאות בתור (בגדים, תכשיטים וכו'), עם 20%. לפי נתוני חברת משלוחי הפרחים Vaza, הפרחים שנקנו הכי הרבה היו טוליפים, נוריות וכלניות, והמחיר הממוצע של משלוח של זר ושוקולד עמד על
215 שקלים.
עוד עולה מהנתונים כי 62% מהרוכשים היו גברים. סקטור הגילים ששלט בהזמנת הפרחים היה בני ה־35-44, עם 25% מסך ההזמנות. 50% ממזמיני הפרחים היו
מתל אביב.