עופר ברק, מנכ"ל רשת הסטוק, אמר היום (שני) לעורכת הכלכלית של "ישראל היום" סוניה גורודיסקי בוועידת הקניונים כי "ישראלים הבינו שהסחורה טובה בסטוקים, איכותית ומעוצבת לפי הטרנדים העולמיים".
בנוגע למיסוי הכלים חד פעמיים, אמר: "יש פריטים יקרים שנמחקו. למשל: החד פעמי היותר יקר - שם חויינו פגיעה. אך לא חווינו פגיעה בחד פעמי הבסיסי. נקווה שהמיסים ירדו בחזרה כי עדיין הציבור קונה חד פעמי. הכל עניין של הרגל בסופו של דבר. המהלך של הממשלה פשוט לא צלח".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו