כיאה למנטליות גרמנית בעולם הרכב הגיעה זמנו של אודי Q7 לעבור מתיחת פנים 3 שנים אחרי שהוצג. אודי לא מפרטת כמעט כלום על היצע יחידות ההנעה מלבד העובדה שניתן לבחור בין 2 מנועי דיזל, 1 בנזין ו-1 היברידי נטען וכולם יגיעו עם הנעה כפולה ותיבת 8 הילוכים אוטומטית (כמו הדגם טרום מתיחת הפנים)
העיצוב החדש הוא בסך הכל עדכון לקיים ומקבל את קו העיצוב החדש של דגמי Q של אודי, משמע אותו עיצוב עם קווי מתאר אגרסיבים יותר. בזכות העיצוב החדש אודי Q7 התארך ב-11 מ״מ (ל-5,063 מ״מ) שלמים. כמו-כן ניתן, בתוספת תשלום, להוסיף פנסי לד עם טכנולוגית הליזר של אודי בחזית. מאחור נוסף פס כרום המחבר בין הפנסים בדומה לרוב רכבי היוקרה והספורט בשנתיים האחרונות.
גם תא הנוסעים זכה לעדכון קל שעיקרו יישור קו עם מערכות המולטימדיה החדשות יותר של אודי. בדגש על 2 מסכי המגע במרכז הדשבורד, כמו שראינו כבר ב-A8 למשל.

מתחת לפני השטח, ניתן כעת להוסיף לכל הגרסאות את המוטות ייצוב האקטיבים שהיו עד עכשיו רק בגרסת ה-SQ7. עוד אופציה לכל הגרסאות היא מערכת ההיגוי ל-4 הגלגלים, המאפשרת עד 5 מעלות בכיוון ההפוך לקדמיים במהירות נמוכה ועד כמה מעלות (לא ציינו זוית) עם הקדמיים במהירות גבוהה.

כל הדגמים גם זוכים במערכת מתלי אוויר, כאשר גרסאות ה-S line הקפיצים מעט נוקשים יותר ונמוכים ב-15 מ״מ. בנוסף כל הגרסאות יגיעו עם מערך היברידי מתון לו מצבר 48 וולט. הוא מאפשר לכבות מנוע בטווח של 55-160 קמ״ש ולהשאיר את כל המערכות דולקות ובכך לחסוך עד 0.7 ליטר לכל 100 ק״מ.
אודי Q7 המחודש יושק באירופה באמצע ספטמבר ויגיע אלינו זמן קצת אחר-כך.