זו הגולף החדשה

פולקסוואגן מציגה את הדור השמיני של הגולף. אצלנו בסוף השנה הבאה

פולקסוואגן גולף, שמהווה במשך שנים את אמת המידה של קטגוריית הקומפקטיות, מתחדשת. זהו דור חדש לחלוטין, שמיני במספר, שעומדת בפניו משימה משולשת: לתת מענה טכנולוגי מתאים לעידן הזה, להתמודד מול מתחרות מתחזקות ואולי אפילו להחזיר לקוחות אובדים לסגמנט הנשחק.


עוד מאוברדרייב >>>


כרגיל עם הגולף, ובכלל, בפולקסוואגן לא מבצעים שינויים דרסטיים למראה החיצוני. אפשר לזהות פנסם צרים יותר, שטח חלונות שגדל וגם את השם גולף באמצע דלת תא-המטען. מתחת לעיצוב הזה, מסתתר דור חדש לחלוטין, עם גרסה חדשה לפלטפורמת ה-MQB של הקונצרן. זו הפעם, מתאימה למערכות הנעה משולבות חשמל, כנדרש בימים אלו. המידות גדלו במעט וזה כולל גם את בסיס הגלגלים שצמח ל-266 ס”מ.


 



אין מהפכות בעיצוב

 


מערכות ההנעה הבסיסיות מוכרות כשמנועים בנפח 1.0 ל’ עד 1.5 ל’ ברמות הספק שונות יהוו את עיקר ההיצע. השינוי, כאמור, הוא יישום מערכות סמי-היברידיות שאמורות לתפקד כמערכת עזר ולשפר את צריכת הדלק. יש גם גרסה היברידית פלאג-אין שמשלבת בין מנוע 1.4 ל’ ומנוע חשמלית בכדי להפיק הספק 204 כ”ס. יחידת ההנעה הזו תפיק 245 כ”ס בגרסת ה-GTE (הספק דומה ל-GTI הנוכחית).


 



תא נוסעים טכנולוגי, עדכני

 


תא-הנוסעים, תחום בו הגולף קובעת את הרף באופן מסורתי, מקבל שינוי משמעותי למדי. אם מדובר בלוח השעונים הדיגיטלי, מסך המולטימדיה הגדול או התפעול אורות תא-הנוסעים במגע, תא הנוסעים החדש נראה מרשים וטכנולוגי. אפשר לציין כאן גם את ידית ההילוכים, שהפכה למתג קטן מידות – ומסכמת מראה נקי ונטול מתגים כמעט לחלוטין.


 



אצלנו בשלהי 2020

 


הגולף החדשה מגיעה עם יכולת לתקשר עם תשתית חכמה, וגם עם מכוניות בעלות טכנולוגיה דומה. כך שהמכונית תוכל לדעת, על בעיות הקשורות בכבישים ובתנועה, טרם ההתקלות הפיזית בהן. מעבר לזה מצוידת הגולף החדשה במערכות בטיחות מתקדמות כמו בקרת שיוט אדפטיבית עדכנית ובקרת שמירה על הנתיב. לפי פולקסוואגן אלו ומערכות נוספות מעניקים כאן יכולת חצי-אקטיבית עד ל-210 קמ”ש. הגולף החדשה צפויה להתייקר מעט באירופה. אצלנו עדיין אין צפי למחיר. כזה יצוץ קרוב לתחילת השיווק בסוף 2020.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר