גרסתו האוטומטית של דאצ’יה דאסטר, שזכתה כאן ללא מעט הצלחה בעבר, חוזרת לשוק המקומי. הדגם, שעבר מתיחת פנים קלה, יגיע לכאן עם מנוע 1.33 ל’ מוגדש, עם הספק של 150 כ”ס ובשידוך לתיבה-רובוטית כפולת מצמדים והנעה קדמית.
בעזרת מנוע הבנזין וששת יחסי-ההעברה כאן, נתוני הביצועים נאים – 9.7 ש’ להשלמת המאוץ הקלאסי בדרך ל-197 קמ”ש מרביים. נתונים טובים משל הגרסה האוטומטית עם מנוע הדיזל ששווקה כאן בעבר.

הגרסה האוטומטית של הדאסטר מגיעה לכאן בשתי רמות גימור, בשתיהן אפשר למצוא, בין השאר, מסך מולטימדיה שצמח במידותיו. המקום בו הדאסטר, נשאר עדיין מאחור, הוא תחום מערכות הבטיחות המתקדמות. יש כאן התראה על סטייה מהנתיב, רכב או הולך רגל מלפנים ועוד, אך אף אחת מאלו לא אקטיבית.

מחירו של דאצ’יה דאסטר האוטומטי נקבע על 113,000 שקלים לרמת הבסיס (‘לוריאט’) שמציעה בקרת שיוט, מצלמה אחורית ועוד. רמת האבזור הגבוהה יותר (‘פרסטיג’) מוסיפה, בין השאר, חישוקים גדולים יותר, בקרת אקלים, מצלמת 360 מעלות ותימכר כאן תמורת 120,000 שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו