הוצגה: אלפא רומיאו טונאלה החדשה

רכב הפנאי החדש של אלפא רומיאו הוצג סוף סוף. אצלנו ברבעון השלישי של השנה

זה לקח לא מעט זמן, אבל בסוף זה קרה. אלפא רומיאו מצרפת לסטלביו אח קטן יותר. הטונאלה החדש אמור להצטרף בעוד מספר חודשים אל סגמנט הפנאי-פרימיום הבינוני הגועש והוא ייעשה זאת, לראשונה באלפא, עם הנעה היברידית-נטענת.

עוד מאוברדרייב >>>

המראה משלב אלמנטים שונים שעשויים להיות מזוהים עם רכבי עבר אייקונים של המותג. הפנסים מלפנים קופצים ראשונים לעין, חישוקי החוגה המפורסמים של אלפא עושים זאת לא מעט אחריהם ויש עוד.

בתוך תא הנוסעים אפשר למצוא עוד דוגמה לעיצוב האיטלקי עם קווים נאים, קריצות עבר נוספות והבטחה לשילובי עור, אלקנטרה ואלומיניום. גם מערכת מולטימדיה עם מסך מגע גדול (10.25 אינץ’), לוח שעונים מבוסס מסך גדול עוד יותר ומערכת אלפא קונקט הכוללת שלל אפשרויות (קישוריות, עידכוני OTA).

יחידת ההנעה העיקרית תהיה בנפח 1.5 ל’ מוגדש בשילוב מערכת היברידית-קלה והספקים של 130 ו-160 כ”ס. גרסת ההינע הבכירה eQ4 ולוצ’ה מקבלת מנוע 1.3 ל’ מוגדש, תגבור חשמלי רציני יותר ואפשרות טעינה. ההנעה הכפולה (מנוע חשמלי מאחור) מטפלת ב-275 כ”ס כשהתאוצה ל-100 קמ”ש המוצהרת עומדת על 6.2 שנ’. הגרסה הזו, מסוגלת לגמוע עד 80 ק”מ במצב חשמלי טהור.

למרות השימוש בפלטפורמה מוכרת, באלפא רומיאו מבטיחים חווית נהיגה שלא מוכרת במקום אחר בסגמנט. מעבר לזה נציין את  חבילת הבטיחות הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, זיהוי שטחים מתים, יכול שמירה על הנתיב ויכולת אוטונומית ברמה 2 עם סיוע בפקקים.

נכון לרגעים אלו, לא ידועים המחירים או המפרט המקומי של הטונאלה, אלו בוודאי ייחשפו לקראת הגעתו לארץ בעוד כחצי שנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...