הדור ה-5 של לנדרובר דיסקברי הוצג כבר לפני כארבע שנים ועתה מגיעה מתיחת הפנים והעדכונים הטכנולוגיים.
עיצובית הוא מקבל יחידות תאורה חדשות, LED כמובן, ופגושים עם פתחי אוורור נוספים למראה ספורטיבי יותר. מאחור יחידות תאורה חדשות, גם הן LED ופאנל בפיאנו שחור מבריק לתקשר את הגישה המינימאליסטית החדשה של שפת העיצוב הלנדרוברית.
בעוד שהעדכון החיצוני מינורי למדי, בתוך הרכב יש בשורה משמעותית יותר. את המולטימדיה המיושנת מחליפה עתה מערכת PIVI החדשה (שגם כוללת קבלת עדכוני תוכנה מהאוויר), שהיא עם מסך גדול יותר אבל ובעיקר ממשק הרבה יותר מהיר ומודרני. לוח המחוונים הוא ווירטואלי מלא במידה של 12.3 אינץ’ וניתן לקינפוג והצגת סוגי מידע שונים באופנים שונים. בנוסף מציע הדיסקברי המעודכן גם תצוגה עילית המקרינה נתוני דרך על השמש מול עיני הנהג.
לנדרובר דיסקברי מגיע בתצורה של 5 או שבעה מושבים. אלו האחרונים, בשורה השלישית, עברו עיצוב מחדש ומיקום מדויק יותר כדי לספק חווית נסיעה יותר נעימה. כך לפי לנד רובר.

גם המנועים צעדו קדימה ועתה כולם מדור ingenium החדש של החברה ומשלבים מערכת היברידית קלה. כמו יצרניות אחרות גם לנדרובר/יגואר זנחו את ה-V6 לטובת מנוע 6 ציל’ טורי (בנזין כפול מגדשים ודיזל המשלב מגדש על חשמלי וטורבו לא חשמלי). הנפח של המנועים החדשים האלה הוא 3.0ל’ והתפוקות נאות ביותר: 360 כ”ס ו-50 קג”מ למנוע הבנזין ועד 300 כ”ס ו-65 קג”מ למנוע הדיזל. בנוסף תהיה גרסת בנזין 4 ציל’, 2.0ל’ עם 300 כ”ס ו-40 קג”מ. מנועי הדיזל 2.0ל’ שהיו בדיסקברי עד כה נושרים מההיצע.
ההנעה כמובן נותרה כפולה קבועה עם כל הגיזמוז החשובים של ניהול האחיזה בתנאי שטח משתנים. יש מתלי אוויר משני-גובה, יש בולמי זעזועים אקטיביים המגיבים למהמורות, טריין רספונס ומערך מצלמות חכם היוצר מראה של השטח דרך רכב “שקוף”.
מחיר לנדרובר דיסקברי החדש או תזמון הגעתו לישראל עוד לא נמסרו.
כרגע משווק הדיסקברי 5 במחיר המתחיל ב-558,000 שקלים