מזראטי גיבלי היברידית היא הדגם הראשון של מזראטי שמשתמש בשילוב בין מנוע בנזין בעזרת חשמל ויוצרת סוג של היסטוריה עבור המותג. הגיבלי ההיברידית משלבת בין מנוע 4 ציל’ מוגדש טורבו עם 330 כ”ס ומערכת סמי-היברידית V48. זה אומר שהמערכת החשמלית המתוגברת מסייעת בתפעול מערכות שונות ותורמת לירידה בפליטת המזהמים וצריכת הדלק.

נתוני הביצועים מספרים על תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 5.7 ש’ ומהירות מרבית של 255 קמ”ש. תצרוכת הדלק המשולבת עומדת על 11.2 ק”מ/ל’ – שיפור של כ-20% לעומת הגיבלי הרגילה.

הגיבלי המחושמלת קלות משווקת בישראל ב-2 רמות גימור. גרסת הכניסה נמכרת החל מ- 550,000 שקלים וכוללת, בין השאר, חישוק 19″, מושבי עור חשמליים, חיישני חניה, מצלמת רברס ומשטח טעינה אלחוטי. מעליה נמצאת גרסת הגראנספורט שמחירה מתחיל ב-610,000 שקלים. כאן אפשר למצוא חישוקי 20″, מתלים אדפטיביים, פנסי לד אדפטיביים, מצלמות 360, הגה ומושבים ספורטיביים יותר ועוד.