הדגמים של 2025 – והרי החדשות

שפע של קרוסאוברים, שלל חשמליות ועוד יצרניות סיניות. גם שנת 2025 צפויה להיות עמוסה בעשרות דגמים חדשים שיגיעו לישראל

אאודי

השנה קרובה אמורה להיות עמוסה במיוחד באולם התצוגה של אאודי. כבר תחילת השנה צפויים לנחות כאן דגמי ה-A6 איטרון (התרשמות מההשקה במוסף זה)  ו-Q6 איטרון החשמליים. ברבעון השני של השנה יגיע הדור החדש של אאודי Q5 החולק בסיס משותף עם ה-A5 החדשה שנחתה כאן לפני מספר שבועות. את הנבחרת של אאודי ל-2025 צפויות להשלים Q3 ו-A7 חדשות שיחשפו בעולם בתחילת 2025 וצפויות להגיע אלינו במהלך הרבעון השלישי של השנה.

צילומים: יצרן

אומודה

אחרי הכניסה של ג’אקו לשוק המקומי השנה, יצטרף אליו ברבעון השני של 2025 גם המותג Omoda שישווק גם הוא על ידי קבוצת כלמוביל. גם אומודה הוא מותג יצוא של צ’רי העושה שימוש בפלטפורמות ומכלולים משותפים, כשהוא מציע עיצוב שונה ומיתוג אופנתי/הייטקי. אומודה תתחיל את פעילותה בישראל עם שני דגמים: רכב פנאי קומפקטי בשם אומודה 7C עם מנוע בנזין או בגרסה היברידית נטענת, ורכב פנאי משפחתי גדול יותר בשם C9 שיגיע עם יחידת הנעה היברידית נטענת.

עוד מאוברדרייב >>>

אופל

אופל תנחית במהלך הרבעון השני של 2025 בישראל שני דגמי קרוסאובר חדשים לגמרי. הראשון הוא מחליף הקרוסלנד שנקרא מעתה בשם הנוסטלגי פרונטרה, עם צמיחה משמעותית במידות ויחידת הנעה בעלת תגבור היברידי. אליו יצטרף הדור השני של הגרנדלנד, שבדומה ל-3008 החדש מתבסס על פלטפורמת STLA Medium המודולרית של סטלנטיס.

מוקדם יותר ברבעון הראשון של 2025 תגיע אופל מוקה המחודשת לאחר מתיחת פנים קלה אותה עברה לפני מספר חודשים.

אלפא רומיאו

אלפא רומיאו ג’וניור ינחת בישראל ברבעון הראשון של 2025 וינסה להזרים דם חדש ורענן לאולם התצוגה של המותג האיטלקי. הג’וניור הוא עוד ואריאציה לקרוסאוברים הקטנים של קבוצת סטלנטיס דוגמת פיג’ו 2008 וג’יפ אוונג’ר, אך הוא מנסה להיבדל מהם בעיצוב ייחודי מבפנים ומבחוץ ובגרסת ולוצ’ה ספורטיבית אך חשמלית עם 280 כ”ס.  במהלך השנה צפויה אלפא רומיאו לחשוף את הסטלביו החדש, והוא צפוי לנחות בארץ לקראת סוף שנת 2025.

ב.מ.וו

סדרה 2 גראן קופה עברה מתיחת פנים לפני מספר חודשים ותגיע ארצה ברבעון הראשון של 2025 עם חזית חדשה ודומה לזו של סדרה 1, יחידות הנעה מעודכנות עם תגבור היברידי קל ותיבת הילוכים כפולת מצמדים.

החדשה העיקרית של ב.מ.וו בישראל השנה תהיה הדור החדש של ה-X3 שמציע עיצוב עדכני, תא נוסעים חדש, מודרני ומרובה מסכים ומגוון של יחידות הנעה כולל גרסה היברידית-נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של 90 ק”מ.

BYD

עליית המס על מכוניות חשמליות מייצרת עבור BYD הזדמנות לשווק כאן את סדרת הדגמים ההיברידיים-נטענים שלה המכונים DMI. הדגם הראשון שיגיע יהיה סיל U בתחילת השנה, כשאליו יצטרף בשבועות הקרובים דגם סדאן משפחתי בשם סיל 05 שיוצע במחיר תחרותי. יתכן שבהמשך השנה יגיעו גם דגם סדאן גדול בשם סיל 06 וה-SeaLion 05 בגזרת הקרוסאוברים המשפחתיים.

באגף החשמלי גם יהיה מעניין. הדולפין מיני הקטנה תגיע ברבעון השני כאלטרנטיבה חשמלית עירונית נגישה. אחריה יגיע ה-Sealion 07 שהוא מעין גרסת קרוסאובר לסיל סדאן ובסוף השנה ינחת גם יואן אפ שהוא גרסת הקרוסאובר על בסיס הדולפין.

ג’אקו

אחרי שנכנסה לישראל השנה עם ה-J7, תמשיך ג’אקו להתבסס בשוק המקומי עם שני דגמים חדשים. ברבעון השני של 2025 יגיע ג’אקו J8 המתבסס על צ’רי טיגו 9 שאינו משווק בישראל, ויציע שילוב מעניין של רכב פנאי גדול עם שורת מושבים שלישית ויחידת הנעה היברידית-נטענת.

לקראת סוף השנה יגיע ג’אקו J5 הקומפקטי והעממי יותר שנראה כמעט כמו אחיו ה-J7 אך בעל מידות קטנות יותר ועם אותו מנוע 1.6 ליטר טורבו.

ג’ילי

אחרי תקופה ארוכה עם דגם בודד בהיצע, תתחיל ג’ילי לשווקב במחצית הראשונה של 2025 קרוסאובר משפחתי גדול יותר מהגאומטרי C בשם גלאקסי EX5. ה-EX5 בנוי על בסיס פלטפורמה חשמלית ייעודית, בעל בסיס גלגלים של 275 ס”מ וטכנולוגיית טעינה אולטרה מהירה שתאפשר טעינה של עד 80% מהסוללה ב-20 דקות. במקביל תתחיל ג’ילי לשווק מותג מסחריות חדש בשם Farizon המציע מספר דגמים מסחריים בתצורות שונות על בסיס פלטפורמה חשמלית ייעודית.

ג’יפ

ג’יפ תמשיך לנסות ולפנות לקהל צעיר עם האוונג’ר שיגיע ב-2025 גם בגרסה בעלת מנוע 1.2 ליטר ותגבור היברידי קל שתצטרף לגרסה החשמלית המוכרת. כרגע לא ברור אם ומתי תצטרף גם גרסת ההנעה הכפולה ההיברידית גם היא.

ג’יפ ואגוניר S החשמלי והמסקרן אמור להגיע במחצית השניה של השנה עם 600 כ”ס, מראה ייחודי והבטחה לשמור על השורשים הקשוחים. גי’פ תחשוף השנה גם קומפאס חדש על בסיס הפלטפורמה המשותפת גם לפיג’ו 3008, גם הוא אמור להגיע לישראל לקראת סוף 2025.

דונגפנג

בימים אלו יצאה לדרך בישראל כמותג עם ה-Box הקטנה, אליה יצטרפו במהלך 2025 שני דגמים נוספים הדגם הראשון 007 הוא רכב סדאן גדול, עתיר טכנולוגיה, אבזור ומערכות עזר מתקדמות לנהג שיגיע ארצה בגרסאות של מנוע אחד או שני מנועים. אל ה-007 יצטרף  אליו רכב פנאי גדול בשם 008, עם אורך של חמישה מטרים ובסיסי גלגלים של יותר משלושה מטרים. גם דגם זה יגיע שהוא עמוס באבזור נוחות ומערכות עזר אקטיביות לנהג.

ג’נסיס

ג’נסיס תשלים השנה את ריענון היצע הדגמים המקומי שלה שחל עם דגמי סדרת 80 שהגיעו בשבועות האחרונים. ה-GV70 המחודש ינחת בישראל במהלך הרבעון השני בגרסאות בנזין וגם בגרסה החשמלית. בסמוך אליו תנחת ספינת הדגל G90 שהוצגה לפני קצת יותר משנה בדור חדש לחלוטין, בעל הידור וטכנולוגיה ברמות הגבוהות שיהיה בעיקר מקדם תדמית חיוני מול מכוניות הסאלון הגרמניות. לקראת סוף 2025 יגיע הקרוסאובר החשמלי GV60 במהדורה מעודכנת לאחר מתיחת פנים קלה אותה עבר.

דאיון

קבוצת כדורי יבואנית סקיוול תתחיל לשווק בתחילת 2025 מותג סיני נוסף בשם דאיון (Dayun) שלו מגוון דגמים חשמליים נרחב, שכבר נחתו בישראל לצרכי תקינה. ארסנל הדגמים של דאיון יכלול דגמי סדאן וקרוסאובר גדולים ויוקרתיים תחת מותג הפרימיום של החברה המכונה ReHigh. אליהם יצטרפו תחת המותג דאיון קרוסאובר קומפקטי שצפוי להיות מוצע במחיר תחרותי וטנדר בעל תא נוסעים כפול שיוצע בגרסאות הנעה אחורית או כפולה.

הונגצ’י

אחרי יותר משנתיים עם דגם אחד בהיצע, מותג היוקרה הסיני הונגצ’י יתרחב כבר בתחילת השנה עם שני דגמים נוספים אשר נחשפו לאחרונה בתערוכת פריז. הראשון הוא דגם סדאן גדול באורך של כ-5 מטרים ובעל בסיס גלגלים של 3 מטרים בשם HS7, עם הנעה אחורית או כולה וטווח נסיעה של למעלה מ-600 ק”מ. הדגם השני הוא קרוסאובר בשם EHS7 החולק פלטפורמה, סוללה ומכלולים דומים עם דגם הסדאן

וולוו

XC90 רכב הפנאי הגדול של וולוו עושה קאמבק ב-2025 אחרי מתיחת פנים מקיפה. העיצוב שומר על הקווים המוכרים אך בפרשנות מודרנית יותר בעיקר בחזית, ישנן מערכות בטיחות עדכניות ובחזית מנועים בעלי תגבור היברידי קל או יחידת הנעה היברידית נטענת.

בסוף השנה צפויה להגיע ה-ES90, מכונית הסאלון חדשה והחשמלית של וולוו החולקת מכלולים עם רכב הפנאי הגדול EX90 ואמורה להיות התשובה השבדית למרצדס EQE וב.מ.וו i5.

Voyah

מותג היוקרה של קבוצת דונגפנג ישיק ברבעון הראשון של 2025 את הדגם השלישי שלו בישראל, אחרי רכב הפנאי הגדול Free והמיניוואן המהודר Dream. מדובר ברכב קרוסאובר משפחתי בשם Courage שמיועד להתחרות בטסלה מודל Y ודומותיה. הוא יוצע בתצורה של מנוע חשמלי בודד או צמד מנועים והנעה כפולה, עם סוללה בקיבולת של 80 קוט”ש ומפרט אבזור עשיר המאפיין את דגמי המותג.

טויוטה

לפני מספר שבועות חשפה טויוטה את אורבן קרוזר, קרוסאובר חשמלי קטן שפותח בשיתוף סוזוקי וחולק בסיס ועיצוב משותף אם ה-eויטארה. האורבן קרוזר צפוי לנחות בישראל לקראת סוף 2025 כדגם החשמלי השני של טויוטה בישראל, כשהוא יוצע בגרסאות הנעה קדמית או כפולה עם סוללת 49 או 61 קוט”ש ואבזור בטיחות מלא.

יונדאי

בתחילת השנה אמורה יונדאי להתחיל לשווק בארץ את הדור החדשה של הסנטה פה בעל העיצוב הקובייתי והלא שגרתי, לפחות בשלב ראשון רק בגרסה היברידית. במקביל אמור גם הסטאריה להגיע עם יחידת הנעה היברידית כאלטרנטיבה לגרסת הדיזל המוכרת.

החידוש החשוב של יונדאי יגיע ברבעון השני של השנה. מדובר באינסטר החמודה, עם עיצוב בסגנון קרוסאובר וטווח נסיעה חשמלי של 350 ק”מ שבתמחור הנכון יכולה להיות להיט עירוני.

ליפ מוטור

אחרי שהניעה מחדש את פעילותה בישראל עם הקרוסאובר המשפחתי C10, תתחיל ליפ מוטור לשווק מחדש את ה-T03 הננסית, הפעם בתקינה אירופאית מלאה ועם מערכת מלא של מערכות בטיחות פאסיביות ואקטיביות שהיו חסרות לה בעבר.

בהמשך השנה יגיע הקרוסאובר הקומפקטי B10 שנחשף בתערוכת פריז האחרונה, האמור להיות אלטרנטיבה בסגמנט של BYD אטו 3 וג’ילי גיאומטרי C. ל-B10 הנעה חשמלית מלאה, ובעולם הוא מוצע גם עם מנוע 1.5 ליטר המשמש הגנרטור מאריך טווח.

MG

אחרי שהשיקה לפני מספר שבועות את ה-ZS החדש, יגיע לישראל ברבעון הראשון גם אחיו הגדול HS בגרסאות היברידיות (HEV) והיברידיות נטענות (PHEV). תחום החשמל לא נזנח ב-MG. ברבעון השני של ,2025 ואחרי ציפייה ארוכה, יתחיל בישראל שיווקו של הסייברסטר המסקרן שינסה להמשיך את מסורת הרודסטרים של MG לעידן החשמלי. בסוף השנה יגיעו צמד הדגמים החשמליים החדש: S5 שהוא קרוסאובר חשמלי קומפקטי ו-S6 שטרם נחשף וצפוי להיות קרוסאובר גדול יותר.

מאזדה

במחצית השניה של 2025 תתחיל מאזדה לשווק את דגמי ה-3 וה-CX5 בגרסאות עדכניות לאחר שינויים קלים בעיצוב, באבזור וביחידות ההנעה. הבשורה החשובה של מאזדה לשנה הקרובה תגיע לקראת סופה. מדובר ב-EZ-6 מכונית הסדאן החשמלית שמיוצרת בסין על ידי צ’אנגן, ולמעשה היא גרסה ממותגת מחדש של הדיפאל 03. זוהי מכונית סדאן גדולה ועמוסת אבזור, עם אורך של קרוב ל-5 מטרים, חלוקת משקל של 50:50 והבטחה לטווח נסיעה של כ-600 ק”מ.

צ’אנגן

אותה צ’אנגן שמייצרת עבור מאזדה את ה-EZ-6 מתחילה את פעילותה בישראל בימים אלו עם מותג הסמי-פרימיום שלה הנקרא דיפאל (Deapal) שלו מגוון דגמים מודרני בעל הנעה חשמלית מלאה, עם אופציה (בסין) למנוע בנזין המשמש כמאריך טווח. בשלב ראשון החלה צ’אנגן את פעילותה המקומית עם רכב פנאי משפחתי בשם S07. במחצית השניה של 2025 יצטרף אליו אחיו הקומפקטי יותר בשם S05 שנחשף השנה, שלו מנוע בהספק של 215 כ”ס וסוללה בקיבולת של 80 קוט”ש.

צ’רי

הבשורה של צ’רי בישראל לשנת 2025 היא שיווק גרסאות היברידיות-נטענות (PHEV) לדגמי הטיגו 7 והטיגו 8 המוכרים, שעד כה שווקו עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בלבד. מערכת היברידית זו מבוססת על מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי, עם סוללה המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ-75 ק”מ. צ’רי טיגו 7 PHEV צפוי להגיע לישראל ברבעון השני של 2025, כאשר טיגו 8 PHEV יצטרף אליו מספר חודשים אחר כך.

סוזוקי

באיחור ניכר גם סוזוקי מצטרפת לגל החשמלי. ה-eויטארה שנחשפה לפני מספר שבועות היא המכונית החשמלית הראשונה של סוזוקי בסדרת דגמים חשמליים חדשה אותה תציג בשנים הקרובות. למעט נגיעות עיצוביות קלות, אין קשר בינה לבין הויטארה המוכרת, היא מתבססת על פלטפורמה חשמלית שפותחה בשיתוף טויוטה ובעלת בסיס גלגלים נדיב (270 ס”מ) ואורך קומפקטי (427 ס”מ). הויטארה החשמלית תוצע בגרסאות הנעה קדמית או כפולה ועם שני גדלי סוללה, כשלזו הגדולה קיבולת של 61 קוט”ש.

סיטרואן

כבר בתחילת השנה תגיע ארצה סיטרואן C4 המחודשת, שזכתה למתיחת פנים והוצגה לאחרונה בתערוכת פריז. מעבר לחזית עדכנית עם הסמל החדש של סיטרואן, לצד עדכוני מסכים ומולטימדיה קיבלה ה-C4 גם מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין מעודכן עם תגבור היברידי קל.

במחצית השניה של 2025 תגיע גם C3 איירקרוס החדשה שצמחה במידותיה, ותציע אופציה ייחודית בסגמנט לשורת מושבים שלישית. האיירקרוס תגיע עם מנוע טורבו בנזין בעל תגבור היברידי, אך כרגע לא ידוע אם תגיע גם בגרסתה חשמלית.

סקודה

הדור החדש של סקודה סופרב אמור להגיע לישראל בתחילת השנה. בדומה לקודיאק, גם הדור החדש של הסופרב מתבסס על קודמו,אך  עם מראה וטכנולוגיה עדכניים ותא נוסעים משודרג. בשלב ראשון יגיעו גרסאות הטורבו-בנזין בעלות תגבור היברידי. כרגע לא ידוע אם ומתי תצטרף גרסת ה-PHEV שלה טווח נסיעה חשמלי של 100 ק”מ.

באמצע השנה יצטרף האלרוק החדש שהושק לפני מספר שבועות, כאופציה חשמלית קטנה ונגישה יותר לאניאק המוכר.

סקיוול

בתערוכת פריז האחרונה הפתיעה סקייוול עם דגם קרוסאובר קומפקטי חדש בשם Q על בסיס פלטפורמה חשמלית חדשה בטכנולוגיית 800V. ל-Q מראה מודרני, מנוע חשמלי המספק 204 כ”ס, מערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיביות כששיווקו בישראל יתחיל באמצע השנה.

סקיוול חשפה במקביל גם רכב מסחרי חשמלי גדול, המתחרה בסגמנט של פיאט דוקאטו ודומיו עד משקל כולל של 3.5 טון או עד 4.25 טון. הוא צפוי להגיע לישראל באמצע שנת 2025 במגוון תצורות מרכב לשימושים מגוונים.

פולקסווגן

אחרי שפע הדגמים החדשים של פולקסווגן שנחתו בשנה החולפת בישראל, שנת 2025 אמורה להיות רגועה יותר יחסית. החידוש החשוב של פולקסווגן עבורנו ב-2025 הוא הטיירון, קרוסאובר בעל 7 מקומות ישיבה על בסיס הטיגואן החדש, שלמעשה מחליף את הטיגואן אולספייס הוותיק.

ID.3 החשמלי והקומפקטי לא יגיע גם ב-2025, אבל ה-ID.BUZZ המדליק והיקר אמור סוף סוף לנחות גם אצלנו.

פורד

גם פורד תנסה לנגוס בפרוסה מהעוגה החשמלית בשנת 2025 עם שני הדגמים החשמליים האירופאים שלה, המבוססים על פלטפורמות וטכנולוגיה של פולקסווגן. הדגם הראשון הוא הקאפרי, שבגלגול המודרני הוא קרוסאובר בסגנון קופה עם כמה אזכורים עיצוביים ציניים לקאפרי הקלאסית משנות ה-70. יחד עם הקאפרי יגיע באמצע השנה גם אקספלורר EV, קרוסאובר קובייתי למראה שלמעט השם אין לו קשר לאקספלורר המגודל המגיע אלינו מארה”ב. לצד הדגמים החשמליים תגיע גם הפומה שעברה מתיחת פנים קלה.

פיג’ו

אל ה-3008 החדש ששיווקו החל בישראל ממש בסוף השנה, יצטרף ברבעון השני של 2025 אחיו הגדול ה-5008. העיצוב הנועז בחזית ותא הנוסעים הלא שגרתי של ה-3008 ממשיכים גם ל-5008 הגדול יותר, שמציע מידות גדולות יותר, שורת מושבים שלישית וסידור מושבים מודולארי. גם ה-5008 יוצע בגרסה היברידית קלה ובגרסה היברידית נטענת, כשכרגע לא ברור אם ומתי תצטרף גם הגרסה החשמלית.

קאדילאק

קאדילאק תיכנס השנה במלוא הכוח לשוק החשמליות עם לא פחות משלושה דגמים. הראשונים להגיע כבר בתחילת השנה הם הליריק, קרוסאובר גדול מידות בעל צללית קופה, חמישה מושבים וטווח נסיעה של כ-500 ק”מ. יחד איתו יגיע האופטיק הקומקפטי יותר שגם יתפוס את מקומו של ה-XT4 שייצורו הופסק זה עתה. בסוף השנה לאחר שיוצג בעולם יצטרף למבחר המקומי גם ויסטיק – קרוסאובר גדול יותר מהליריק עם שורת מושבים שלישית ורמת אבזור גבוהה במיוחד.

קופרה

המותג הספרדי הספורטיבי יתמקד השני בשני דגמי קרוסאובר חדשים. כבר ברבעון הראשון של 2025 יחל השיווק של קופרה טוואסקן, קרוסאובר משפחתי חשמלי המיוצר בסין דווקא, החולק פלטפורמה ומכלולים עם דגמי ה-ID של פולקסווגן אבל מציע עיצוב נועז יותר.

מספר חודשים לאחר מכן יגיע קופרה טראמר המחליף את האטקה הוותיק, המביא גם הוא את קו העיצוב העדכני של המותג. הטראמר יגיע עם מנועי טורבו בנזין ובגרסת VZ ספורטיבית עם הנעה כפולה. יתכן שאליהן יצטרפו גם גרסאות היברידיות נטענות.

קיה

בתחילת השנה הקרובה תתחיל קיה לשווק בישראל את הסורנטו המעודכן, זאת לאחר שזכה למתיחת פנים הכוללת חזית חדשה המיישרת קו עיצובי מול דגמי קיה העדכניים, קוקפיט חדש עם צמד מסכים רוחבי מודרני ועדכון למערכות הבטיחות האקטיביות.

במחצית השניה של 2025 תחזור קיה לשוק משפחתיות הסדאן עם ה-K4, אחות של האלנטרה הזוכה לפופולריות בקרב ציי רכב ולקוחות שלא נשבו באופנת הקרוסאוברים החשמליים מסין. בתפריט: יחידת הנעה היברידית מוכחת, מידות נדיבות ועיצוב נועז למדי.

KGM

בעקבות הטורס ששיווקו החל בישראל לפני מספר חודשים בגרסת בנזין, תתחיל KGM (לשעבר סאנגיונג) לשווק את רכב הפנאי שלה במחצית השניה של 2025  גם בגרסה היברידית חסכונית יותר בדלק. קודם לכן, כבר בחודשים הקרובים, יחזור לישראל הטיבולי, הקרוסאובר הקומפקטי שעבר מתיחת פנים מקיפה, כשלצד חזית חדשה ותא נוסעים מעודכן מצויד במנוע 1.5 ליטר מוגדש ומשופר עם 160 כ”ס.

רנו

חובבי הנוסטלגיה ישמחו למצוא בחודשים הקרובים באולם התצוגה של רנו את רנו 5 E-TECH החשמלית שעוצבה בהשראת הסופרמיני האייקונית משנות ה-70 וה-80. רנו 5 החשמלית היא הדגם הראשון שמתבסס על הפלטפורמה החשמלית הקטנה של רנו, עם מנוע והנעה קדמיים ברמות הספק שבין 95 ל-150 כ”ס.

הארקנה ההיברידית זכתה למתיחת פנים קלה ותגיע לישראל לקראת הרבעון השני של 2025. רנו צפויה להציג בעולם קליאו חדשה השנה, שיש סיכוי שתגיע אלינו אם לא תיוצר בטורקיה.

שברולט

מי שמחפש רכב SUV גדול בטעם של פעם, ימצא אותו באולם התצוגה של שברולט שתתחיל בחודשים הקרובים לשווק לראשונה מאז שנות ה-90 את הטאהו המגודל. גם כיום הטאהו הוא רכב SUV גדול, מרווח ושופע אבזור על בסיס שלדת סולם ועם מנוע V8 המשמש בסיס לאסקלייד היוקרתי.

לשם איזון המצפון יגיע מספר חודשים לאחר מכן בלייזר EV, האח העממי יותר של קאדילאק ליריק, כתשובה של שברולט לטסלה מודל Y ודומותיה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר