הפעם עם ביצועים יותר משכנעים: אאודי Q4 המחודש בישראל

שנתיים לאחר שהגיע לכאן לראשונה, מתחדש אאודי Q4 בדגמי 2024 עם יחידת כח חשמלית המפיקה 285 כ"ס ומבטיחה ביצועים משופרים המלווים בטווח נסיעה עד 534 ק"מ. הדגם ישווק גם בגרסת ספורטבק בעיצוב דמוי קופה והמחיר מטפס קלות ויחל מ-320 אלף שקל

חברת צ’מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, מודיעה על התחלת שיווקם של דגמי 2024 של ה-Q4 e-tron המחליפים את הדגם היוצא שמשווק כאן מזה כשנתיים. מבחוץ, זו אותה Q4 נאה ומוכרת ואת השינוי המרכזי תפגשו מתחת למכסה המנוע, שם שודרגה משמעותית יחידת הכח החשמלית שמפיקה מעתה הספק של 285 כ”ס ומומנט מרבי של 55.6 קג”מ (לעומת 204 כ”ס ו-31.5 קג”מ עד כה) ותאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-6.7 שניות (לעומת 8.5 שניות עד כה). יחד עם סוללת 82 קוט”ש (77 קוט”ש נטו) ומערכת ניהול חדשה וכימיית תאים משופרת, מציע הדגם טווח נסיעה עד 525 ק”מ (534 ק”מ בדגם הספורטבק) לצד שדרוג יכולות הטעינה המהירה (DC) לעד 135 קילוואט.

בשעה שהדגם היוצא סבל חלק גדול מהזמן ממשבר השבבים העולמי שהביא לשיווקו בארץ עם מפרט דליל יחסית לרכב יוקרתי, הגרסה המחודשת נוחתת בארץ עם מפרט מרשים כבר מגרסת הכניסה הכולל בין השאר: מולטימדיה עם מסך “10.1, מצלמת רוורס וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי, חישוקי גלגלים “19 קלים, דלת תא מטען חשמלית, גג זכוכית פנורמי חשמלי, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, תאורת LED קדמית ואחורית, שמשות אחוריות כהות, בקרת אקלים מפוצלת ל- 3 אזורים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, ריפוד עור משולב, מפתח חכם, כבל טעינה לעמדות טעינה ציבוריות ועוד. אבזור הבטיחות כולל: 7 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, מערכת המסייעת למניעת התנגשות מאחור ועוד.

מחירי אאודי Q4 אי-טרון מטפסים קלות ביחס לשדרוג המשמעותי בביצועים, ולנוכח עדכון המס הצפוי בינואר הקרוב, ונקבעו לעת עתה על החל מ-320,000 שקל לגרסה הרגילה שמציגה התייקרות של 10,500 שקל בלבד, והחל מ-364,000 שקל לגרסת הספורטבק שמתייקרת ב-9,000 שקל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר