רנו אוסטרל מגיע לישראל

רנו אוסטרל ינסה להחזיר את הצרפתים לתחרות בשוק רכבי הקרוסאובר העמוס. המחירים מתחילים ב-175,000 שקלים

חברת קרסו (העומלת בימים אלו על מיתוג מחדש תחת השם פריסבי), מודיעה על התחלת שיווקו של רנו אוסטרל החדש בישראל. אוסטרל תופס בהיצע הדגמים של רנו את הקאדג’ר ששווק כאן מאז 2015 ולא ממש זכה להצלחה.

עוד מ-wheel.co.il

הדגם החדש שחולק פלטפורמה ושלל מכלולים משותפים עם דגמי ניסאן ומיצובישי, מצטרף לקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים, הנחשבת כיום לקטגוריה המובילה בשוק הרכב הישראלי (כ-90 אלף מסירות אשתקד) וצפויה לו כאן תחרות לא פשוטה.

צילום: יצרן

האוסטרל פותח על הדור השלישי של פלטפורמת ה-CMF-CD (המשרתת גם את הקשקאי החדש) שהותאמה לשימוש ביחידות הנעה היברידיות. הוא מציג עיצוב חיצוני מודרני ותא נוסעים עדכני יותר מול הקדג’אר היוצא. בין השאר יש כאן לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 ומולטימדיה עם מסך אנכי “12 הכוללת קישוריות חוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. לכל הדגמים מפרט בטיחות הכולל את מרבית מערכות הבטיחות הפופולריות כיום, ולמכונית גם ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי. עם זאת, אבזור הנוחות לא מרשים בגרסאות הכניסה ומשתפר רק בגרסאות היקרות יותר.

היצע המנועים בארץ יכלול את מנוע ה-1.33 ל’ טורבו המוכר עם תגבורת היברידית קלה (Mild Hybrid) בגרסה בסיסית המפיקה 140 כ”ס ו-26.5 קג”מ, ובגרסה מחוזקת יותר המפיקה 158 כ”ס ו-27.5 קג”מ, שתיהן עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10 שניות ו-9.7 שניות (בהתאמה) והמהירות המרבית עומדת על 174 קמ”ש.

צילום: יצרן

הגרסה הבכירה במשפחת הדגמים בארץ תהיה האוסטרל E-TECH ההיברידית, המצוידת במנוע טורבו 3 צילינדרים בנפח 1.2 ל’ ומנוע חשמלי. אלו מפיקים הספק משולב של 200 כ”ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ”ש כאן עומדת על 8.4 שניות, המהירות המרבית על 175 קמ”ש וצריכת הדלק המוצהרת על ידי היצרן עומדת על 21.7 ק”מ לליטר בממוצע.

מחירי רנו אוסטרל נעים בישראל בין 175,000-200,000 שקלים לגרסת הטורבו בנזין, כאשר מחיר גרסת ה-E-TECH ההיברידית נקבע על 250,000 שקלים. עם תמחור כזה, מול מתחרות מבוססות וחזקות ממותגים אהודים יותר בארץ, לאוסטרל צפויים חיים לא קלים בשוק המקומי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...