מזראטי גרקאלה מתחילה את דרכה המקומית. תפקידה לנגוש בשוק רכבים הפנאי הבינוניים היוקרתיים ואולי אפילו האקזוטיים. פיתוח הגרקאלה מתבסס על רצפת אלפא-רומיאו סטלביו המוצלח משם מזראטי ביצעה את השינויים וההתאמות שנדרשו לטעמה.
לצורך הנעה משתמשת הגרקאלה בדגמים הבסיסיים במנוע ארבעה ציל’, מוגדש בנפח 2.0 סמ”ק עם הספקים שנעים בין 300 ל-330 כ”ס. הגרסה הבכירה מצוידת במנוע V6 בנפח 3.0 ל’ המפיק 530 כ”ס. גרסה זו מאיצה ל-100 קמ”ש תוך 3.8 שנ’ ומגיעה למהירות מרבית בת 285 קמ”ש.

בכל הקשור לאבזור ההיצע טוב בכל הדגמים וזה אמור גם לגבי רשימת אבזור הבטיחות המתקדם המקורי. במזראטי המשפט הזה כולל גם התייחסות פרטנית לאפשרויות מתלים שונות, דפרנציאל מוגבל החלקה, בלמים של ברמבו ונגיעות סיבי פחמן – בתאם לגרסה. כל תשומת הלב של מזראטי מוצאת את מקומה במחיר, כשהוא גבוה ממקביליו הגרמנים היוקרתיים המוכרים.

עם מנעד מחירים שמתחיל ב-570,000 שקלים ומאמיר עד ל-950,000 שקלים, הגרקאלה ממוצבת כמכונית יקרה למדי. עושה רושם שהגרקאלה מכוון לקהל ספציפי ומצומצם מאוד, כאלו שהייחוד במראה, הביצוע והסמל, נמצאים גבוה בסולם העדיפויות שלהם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו