פיג’ו חושפת את ה-408 החדשה שתגיע לשווקים ב-2023. ה-408 מציגה עיצוב מעניין, כשקווי המרכב נעים בין רכב פנאי למראה הפאסטבק שהכרנו ב-508. יש גם מערכת הנעה היברידית נטענת והבטחה לגרסה כל-חשמלית בעתיד.
לדגם החדש של החברה יש מידות גדולות למדי המשייכות אותו לסגמנט D, כאלו שכמעט מגיעים לאלו של ה-508 המוכרת. עם אורך של 469 ס”מ, בסיס גלגלים של 279 ס”מ ומרווח גחון של 17.9 ס”מ מייצרים פרופורציות נאות למדי גם בזכות ממד הגובה הכולל הנמוך למדי. התוצאה, בתמונות בכל אופן מראה ייחודי למדי.

בכל הקשור ליחידות הנעה מוצג ה-408 עם שלוש גרסאות המבוססות על הנעה קדמית. כאמור, גרסה כל חשמלית תגיע מאוחר יותר וככל הנראה תציע הנעה כפולה. כרגע, גרסת הבסיס תתחיל עם מנוע ה-1.2 ל’ טורבו המוכר של הקונצרן עם 130 כ”ס. מעבר לזו קיימות שתיים נוספות היברידיות נטענות, גם בהן אין חדש.

הגרסאות ההיברידיות הנטענות האמורות מצוידות במנוע בנזין מוגדש טורבו (בשתי אפשרויות הספק) המשודך למנוע חשמלי. ההספק המשולב עומד על 180 כ”ס או 225 כ”ס בגרסה החזקה יותר. בפיג’ו טרם מוסרים נתוני טווח נסיעה רשמי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו