ג’נסיס GV60 בישראל

הקרוסאובר החשמלי של ג'נסיס נחת בישראל ומציע מפרט אבזור עשיר, הבטחה ליכולות גבוהות וכמו יתר דגמי המותג גם לטיפולים חינם ל-3 שנים

יבואנית ג’נסיס משיקה דגם חשמלי נוסף בישראל, הפעם זהו GV60 – קרוסובר קומפקטי שיצטרף ל-G80, הסדאן החשמלית ששיווקה החל לאחרונה. מתחריו הם מרצדס EQA, אודי Q4 e-tron, וולוו XC40, טסלה מודל Y ובקרוב גם ב.מ.וו iX1.

עוד מאוברדריייב  >>>

GV60 חולק פלטפורמה (E-GMP) עם יונדאי איוניק 5, וקיה EV6, ולמעט הרוחב הזהה לכל השלושה, ממדיו קטנים במעט מאלה של אחיו מתוך כוונה להפוך אותו לדינמי יותר. למשל, האורך הכללי קצר ב-12 ס”מ ובסיס הגלגלים ב-10 ס”מ. גם תא המטען קטן ב-100 ליטר משמעותיים משל אחיו ומציע 432 ליטר.

הוא מוצע בכמה גרסאות מנוע והנעה: מנוע יחיד, הנעה אחורית, 228 כ”ס ותאוצה מ-0-100 קמ”ש ב-7.8 שניות. שני מנועים, הנעה כפולה, 318 כ”ס ותאוצה ב-5.5 שניות, וגרסת הנעה כפולה חזקה יותר עם 435 כ”ס (489 כ”ס במצב “בוסט” ל-10 שניות) ותאוצה ב-4 שניות.

כל הגרסאות מוצעות בישראל עם סוללה בנפח 77.4 קילוואט/שעה והספק טעינה מהירה של 350 קילוואט שמאפשר מילוי מ-10% ל-80% ב-18 דקות. הטווח משתנה בהתאם לגרסה: 517 ק”מ לגרסת ההנעה האחורית, 470 ק”מ לגרסת ההנעה הכפולה ו-466 ק”מ לגרסה החזקה.

יש ארבע רמות גימור כשבין הפרטים המעניינים: הזזת הרכב באמצעות שלט, זיהוי נהג באמצעות טביעת אצבע, מערכת שמע של B&O עם 17 רמקולים, מצלמות צד במקום מראות ועוד.

המחיר נע בין 295-439 אלף שקלים וכולל עמדת טעינה ביתית וטיפולים חינם ל-3 שנים שזו גם תקופת האחריות. הסוללה זוכה ל-7 שנות אחריות או 150,000 ק”מ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר